شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2641
بازدید: 473

 

حذف اینترنت اکسپلورر یا خیر ؟

از آنجا که پیوند ناگسستنی بین سیستم عامل ویندوز و اکسپلورر برقرار است هنوز نیز با نصب ویندوز به عنوان پیش فرض این مرورگر بر روی سیستم شما نصب خواهد شد. اما جالب است بدانید که کارشناسان حوزه سایبری به صورت جد عنوان نمودند تا این مرورگر را از سیستم خود کاملا حذف نمایید.
مایکروسافت چندی پیش طی بیانیه ای عنوان نمود که از این پس نسخه جدید internet explorer انتشار نخواهد یافت و به طبع بروزرسانی های امنیتی برای آن ارائه نخواهد شد. لذا در این عصر ارتباطات حذف حفره هایی که شاید امنیت سیستم شما را به خطر بیندازد خود گام مثبتی خواهد بود.
امنیت سایبری و حفاظت حریم خصوص کاربران طی سال های گذشته اهمیت بسزایی داشته است و از همین رو متخصصان عنوان نمودند که این مرورگر معروف می تواند برای حریم خصوصی مشکل ساز گردد.
توجه نمایید که لازم نیست حتما از این مرورگر استفاده نمایید بلکه عدم استفاده از آن و تنها فعال بودنش نیز می تواند به همان اندازه خطرناک باشد.

کارشناسان بر این باورند که حفره های امنیتی که در این مرورگر موجود است می تواند راه را برای ورود هکر ها به سیستم شما و سرقت اطلاعاتتان باز نماید.
به گزارش سایت The Economic Times ، هکرها از آسیب پذیری این مرورگر با هدف رخنه به ویندوز 7 و 10 استفاده می نمایند. به همین دلیل از کاربران گوشی های هوشمند ،رایانه ، تبلت و … درخواست نموده اند که هر چه سریعتر این برنامه را از سیستم خود حذف نمایند.