شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2446
بازدید: 943

در حالی که کمپانی سامسونگ برای رونمایی از دومین گوشی موبایل خود که مجهز به اندروید GO است تلاش می کند، به تازگی تصاویری رسمی از این گوشی یعنی سامسونگ گلکسی A2 Core فاش شده است. لازم به ذکر است که در ماه فوریه وبسایت Geekbench به طور رسمی نام این گوشی موبایل را در کنار سایر ویژگی ها و مشخصات مهم و فنی آن منتشر کرده است.

در قسمت جلوی موبایل سامسونگ گلکسی A2 Core لبه هایی با حاشیه بزرگ به چشم می خورد و در پایین صفحه نمایش آن لوگوی سامسونگ چشم نوازی می کند. لازم به ذکر است که در پشت و در گوشه سمت راست گلکسی آ2 کور، دوربین اصلی در کنار فلش LED قرار گرفته است. پایین تر از دوربین نیز اسپیکر دستگاه تعبیه شده است.

از آنجایی که سیستم عامل اندروید گو نسخه ای سبک از اندروید اورئو است و نیازی به سخت افزار قدرتمند و رم بالا ندارد، در ساخت و تولید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A2 Core همانند سایر گوشی‌های مجهز به اندروید GO، نیز سخت افزار و مشخصه های فنی ضعیفی به چشم می خورد. البته از چیپ ست قدرتمند آگزینوس 7870 آن نمی توان چشم پوشی کرد. پردازنده این گوشی سامسونگ مناسب تر از سایر گوشی های مجهز به اندروید گو است. همانطور که گفته شد اندروید گو برایدستگاه هایی که دارای قدرت سخت افزاری اندک و رم کم هستند به درد می خورد. از این رو رم یک گیگابایتی موجود در سامسونگ گلکسی A2 کور چندان هم بد نیست.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره گوشی سامسونگ گلکسی A2 Core باید منتظر زمان عرضه این گوشی بود تا با در دست گرفتن و کار کردن با آن به ماهیت و قابلیت آن پی برد، اما سامسونگ هنوز تاریخ عرضه این محصول خود را اعلام نکرده و همچنان باید منتظر باشیم.