شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3308
بازدید: 509

موزیلا در اقدامی که انجام داد، آپدیت جدیدی از فایرفاکس انتشار کرده است که باعث رفع مشکلات بسیاری از کاربران شده است. با توجه به مشکلاتی که در این زمینه وجود داشته، موزیلا توانسته است که بخش افزونه add_ons را برای کاربران پشتیبانی و اجرایی کند.

 

همانطور که می دانید افزونه ها باعث بهبود کارایی جستجوگر می شود و این امکان را برای کاربر به وجود می آورد که به طور موثر بتوانند با این افزونه ها کار کنند.
وقتی گواهینامه موزیلا در این زمینه منقضی شود، فایر فاکس هرگونه برنامه افزونه ها را به دلیل ناامن بودن آن برای کاربران غیرفعال می کند تا کاربران بتوانند نسخه جدیدی از این تغییرات را دریافت کنند. در این زمینه، مدیر محصولات موزیلا به کاربران استفاده کننده از این افزونه ها در گزارشی توصیه کرده است که حتما باید برای دریافت به روزرسانی جدید صبر داشته باشند و این تغییرات ممکن است در عرض روزهای آتی طول بکشد.
ولی جای سوال اینجاست که چگونه موزیلا این به روزرسانی را انجام می دهد؟ این بستگی به ابزارهای مطالعاتی دارد که در دسترس خودش است.
در اینجا، مشکلات مربوط به گواهینامه های امنیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است چون اگر این تغییرات و بهبود انجام نشود در امنیت بروزرسانی های نرم افزاری می تواند تاثیر منفی بگذارد.

نویسنده

مدیر سایت
تلاش می کنیم بهترینها را برایتان دست یافتنی می کنیم! وقتی می بینیم که نیازهای شما با محصولات سایت ما برطرف می شود، بسیار خرسند می شویم. ما پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته از طریق تیکتینگ و چت آنلاین داریم.