شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2721
بازدید: 663

 

بدون هیچ محدودیتی گوشی خود را تا کنید!

شعاری که سامسونگ به آن جان بخشید. با معرفی نسل جدید گوشی های Galaxy Fold کاربران قادر خواهند بود تا گوشی موبایل خود را خم نمایند . در این حالت قسمت بالایی گوشی قابلیت نمایشگر خواهد داشت.

گوشی یا تبلت ؟

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند همواره از کوچک بودن صفحه نمایش خود شاکی بودند و از طرف دیگر بزرگ بودن آن نیز منجر می شد که نتوانند محل مناسبی برای نگهداری از آن بیابند. محققان این شرکت مشکل این دسته را برطرف نمودند و با ارائه اولین پلتفرم سری Galaxy Fold باعث شدند که نظر ها به سوی آنها جلب شود.

قابلیت جدید:

در این سری از تکنولوژی شما قادر خواهید خواهید بود که سه نرم افزار مختلف را در سه پنجره جداگانه باز نموده و این امکان را داشته باشید که به صورت موازی فعالیت نمایید. با رونمایی این گوشه در فوریه سال 2019 تا حدی بازخورد مناسب دریافت شد که توانس تا ماه آوریل حدود 1 میلیارد دلار پیش فروش داشته باشد.
داشتن شش لنز جداگانه ، تصاویر این گوشی ها را بی رقیب می نماید. همچنین در این نسل شما قادر خواهید بود تا هنگام تماس های تلفنی با سایر نرم افزار بی مشکل فعالیت نمایید.
چه حسی می تواند داشته باشد که یک کامپیوتر را در جیب خود حمل نمایید ؟ باید بدانید در این گوشی ها شما می توانید بدون هر گونه سیم رابطی با استفاده از سیستم شارژینگ PowerShare گوشی خود را همزمان با سایر دستگاه ها شارژ نمایید.

زمان عرضه :

در اولین خبرهای این شرکت بزرگ در اوایل ماه سوم میلادی 2019 نسخه های آزمایشی Galaxy Fold وارد بازار گردید. پس از کش و قوس های بسیار هم اکنون اخباری از نارضایتس کاربران شنیده می شود. در آخرین گزارش دریافت شده صدای جیر جیر بین لولوها در هنگام تا شدن و عدم هماهنگی بین نمایشگرها از جمله بزرگترین ایراداتی است که به تازگی بر این محصول جدید سامسونگ وارد شده است.
با توجه به اخبار شنیده شده سامسونگ هیچ گونه پاسخی در خصوص موارد جدید ارائه ننموده است ولیکن به تعویق انداختن زمان ارائه دوم به بازار و فرستادن ایمیل جدید به پیش خریداران مبنی بر عذرخواهی این تاخیر باعث شده است که در عملکرد این گوشی ها اما و اگر بسیار دیده شود.

در زیر می توان مشخصات فنی این ابر گوشی را مشاهده نمود: