شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 6657
بازدید: 602

یادگیری وردپرس در یک هفته شعار نیست، تیم پی سی اسکریپت تلاش دارد تا در این مقاله با یک برنامه ریزی دقیق به شما عزیزان نحوه یادگیری وردپرس در یک هفته را تشریح کند.

اصول یادگیری وردپرس:

یادگیری وردپرس در چند ساعت هر روز در یک هفته آسان است. برای ساختن وب سایت نیازی به دانستن زبان HTML یا زبان برنامه نویسی دیگری ندارید و در ابتدا ضروری نیست. بسیاری از کاربران ماهر وردپرس درست مانند شما از ابتدا شروع کرده اند. در حقیقت بیشتر کاربران وردپرس نحوه نوشتن کد یا طراحی وب سایت را نمی دانستند.

 

شنبه: راه اندازی اولیه

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و راه اندازی وردپرس است. در ابتدا باید به سایت WordPress.com و WordPress.org بروید و نصب آن را شروع کنید.(ما در این مقاله تفاوت WordPress.com و WordPress.org را بیان کردیه ایم)شما می توانید از نسخه فارسی وردپرس نیز برای شروع کار استفاده کنید که در سایت https://wp-persian.com/ در دسترس است.

برای اکثر مشاغل و افرادی که به دنبال بهره گیری از قدرت واقعی WordPress هستند ، شروع به کار با WordPress.org منطقی تر است.اکنون که بستر وردپرس را انتخاب کرده اید ، مرحله بعدی انتخاب دامنه و هاستینگ است.

دامنه شما آدرس وب سایت تان است که کاربران برای بازدید از وب سایت در گوگل تایپ می کنند به عنوان مثال darsclub.com .

مرحله بعدی انتخاب میزبانی وب است. میزبانی وب یا هاست این اجازه را به شما می دهد تا وب سایت شما توسط افراد دیگر در اینترنت دیده شود.

بعد از دانستن نحوه ساخت وب سایت با وردپرس و ایجاد یک سایت وردپرس، قدم بعدی یادگیری اصول اولیه آن است.

یک شنبه: یادگیری اصول وردپرس

پس از نصب وردپرس ، زمان آن رسیده است که با سیستم آن آشنا شوید.

سایت WordPress TV بهترین مکان برای شروع آموزش ویدیویی رایگان وردپرس برای مبتدیان است. اگر اصطلاحی را پیدا کردید که درک نکردید ،در لغت نامه وردپرس لیستی از اصطلاحات معمول وردپرس را به همراه توضیحات مفصل درباره هر کلمه آورده شده است.

دوشنبه: استفاده از افزونه های وردپرس

قدرت واقعی وردپرس در افزونه ها است. افزونه های وردپرس به شما امکان می دهد قابلیت های وب سایت خود را مانند اضافه کردن فرم های تماس ، ایجاد فروشگاه و غیره گسترش دهید.

بیش از 32000 افزونه رایگان فقط در مخزن رسمی وردپرس موجود است. این وفور افزونه برای مبتدیان بسیار عالی است.

سه شنبه: استفاده از مضامین وردپرس

مضامین وردپرس ظاهر وب سایت شما را کنترل می کنند. می توانید از قالب های از پیش ساخته شده برای سایت خود استفاده کنید.

هزاران تم رایگان و پریمیوم برای وردپرس در دسترس است. می توانید قالب های رایگان را از فهرست تم بارگیری کنید . برای قالب های پریمیوم ، نیزمی توانید به سایت های ارائه دهنده تم مانند سر بزنید.

یک موضوع عالی اینکه تعادل طراحی زیبا و ویژگی های قدرتمند باید در انتخاب قالب ها مشهود باشد.

از چهارشنبه به ویدیوهای وردپرس مراجعه کنید تا ببینید چگونه می توانید پس زمینه ها را تغییر دهید ، تصاویر هدر و منوها را اضافه کنید و موارد دیگر را در وردپرس خود قرار دهید.

جمعه: شخصی سازی وردپرس

هر وب سایت نیازهای سفارشی سازی متفاوتی دارد و بسته به آنچه می خواهید با وب سایت خود انجام دهید ، سؤالات جدیدی به وجود می آید. به عنوان مثال نحوه افزودن فرم تماس ، یا ایجاد صفحه اصلی جداگانه و صفحه جدید برای پست های وبلاگ.اگر تمایل دارید که وردپرس را به صورت حرفه ای بیاموزید توصیه ما دوره طراحی قالب است که میتوانید ویدیو پیشنمایش آنلاین دوره رو در صفحه دوره مشاهده کنید.