شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 5765
بازدید: 1117

Google Web Designer ( گوگل وب دیزاینر ) یک اپلیکیشن مستقل است که می توان توسط آن تبلیغات آنلاین تعاملی و زیبا طراحی کرد. در نگاه اول نرم افزار Web Designer گوگل شاید شبیه یک نرم افزار گرافیکی ساده بنظر برسد اما بتدریج و کار بیشتر با آن، متوجه می شوید که تمام المان ها و امکانات این نرم افزار شما را به سمت طراحی تبلیغات آنلاین سوق می دهد.

با استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید تبلیغات را از همان ابتدا با استفاده از یک مجموعه گسترده از قالب‌ها ایجاد کنید. این الگوها عمدتاً به سمت پلتفرم AdWords هدایت می‌شوند، اما شما می‌توانید تقریباً در هرکجا از آن‌ها استفاده کنید.

علاوه بر قالب‌ها، این برنامه همچنین ابزارهایی را برای کمک به پیش‌نمایش آگهی‌ها در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سافاری ارائه می‌دهد. همچنین یک کد اختصاصی برای هر آگهی ایجاد می‌کند که شما می‌توانید آن را به‌منظور ویرایش خروجی نهایی و یا برای استفاده از تبلیغات خود در Google Drive و ‌ DoubleClick Studio به کار گیرید.

شاید دلیل اصلی فروش Google Web Designer این واقعیت است که به‌صورت رایگان عرضه می‌شود. این یک حرکت بسیار ویژه‌ در مقابل سایر ابزارهای ویرایشی گرافیکی است که بیشتر به‌صورت اشتراک محور فعالیت می‌کنند.

درحالی‌که می‌توان گفت گوگل وب دیزاینر جایگزین برنامه‌ای مانند فتوشاپ نیست، اما با این حال اگر قصد انجام تبلیغات آنلاین را داشته باشید، گزینه‌ای فوق‌العاده است و شما نیازی به‌صرف هزینه برای تهیه مجموعه عالی از برنامه‌ها نخواهید داشت.

 

ویژگی های نرم افزار گوگل وب دیزاینر:

شروع کار با ابزار گوگل وب دیزاینر بسیار آسان است و برخلاف سایر سرویس های گوگل (مانند گوگل ادز) نیازی به ساختن اکانت و لاگین نخواهید داشت. فقط کافیست به صفحه اصلی ابزار Google Web Designer مراجعه کرده و نرم افزار Web Designer گوگل را به صورت رایگان دانلود کنید.

اپلیکیشن Google Web Designer با تمام سیستم های عامل معروف سازگاری کامل دارد (Windows, Mac, Linux). قابل ذکر است که فایلی که با کلیک روی لینک تصویر بالا دانلود می شود کم حجم و فشرده است و با اجرای این فایل نصبی، سایر داده های موردنیاز نرم افزار از اینترنت دانلود خواهد شد. اما در کل نرم افزار گوگل وب دیزاینر تنها چند دقیقه طول می کشد تا بطور کامل نصب شود.

وقتی برای اولین بار نرم افزار Google Web Designer را روی سیستم خود اجرا می کنید، پوسته آن تیره است (مانند شکل زیر) که شبیه نرم افزارهای مجموعه ادوبی (Adobe) می باشد.

 

سازگاری کامل نرم افزار گوگل وب دیزاینر با تبلیغات گوگل ادز:

بسیاری از قالب ها و امکانات موجود در گوگل وب دیزاینر با توجه به نیازهای سرویس گوگل ادوردز ایجاد شده اند. اگرچه کاربران می توانند تبلیغات بندی ساده و حتی لایت باکس دلخواه خود را توسط نرم افزار Google Web Designer تولید کنند.

 

نتیجه‌گیری

ایجاد تبلیغات برای وب می‌تواند دردسرساز باشد، به‌ویژه اگر شما هیچ پیش‌زمینه‌ای در طراحی سایت نداشته باشید. ابزارهایی مانند گوگل وب دیزاینر این روند را برای افرادی که نمی‌توانند یک کارمند را برای این منظور استخدام کنند تا کارشان را انجام دهد، ساده‌تر می‌کند.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار آسان است. اما در اختیار داشتن پیش‌زمینه‌ای در طراحی بسیار به شما کمک می‌کند. با این حال، حتی اگر شما برای ایجاد آگهی جدید مصر هستید، می‌توانید برخی از پروژه‌های بسیار مناسب را با استفاده از مجموعه‌ای از قالب‌های خود بسازید. به‌علاوه، ارائه کد خروجی برای آگهی‌ها، به شما کمک می‌کند درصورتی‌که نیاز به ویرایش آن داشته باشید، به‌راحتی این کار را انجام دهید.