شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 6164
بازدید: 435

در مقاله “مزایای استفاده از CDN کلودفلر” در خصوص مزایای کلودفلر توضیحاتی ارائه شد. تیم پی سی اسکریپت تلاش دارد تا در این مقاله نحوه فعالسازی

کلودفلر را بر روی وب سایت تشریح نماید.

 

کلودفلر چگونه عمکل می نماید؟

Cloud Flare سرویسی برای افزایش سرعت بارگذاری و بهبود عملکرد افزایش امنیت سایت ها می باشد. کلود فلر با شعار ساخت اینترنتی بهینه تر و امن تر، اقدام به سرویس دهی در سراسر جهان کرده و به کمک شبکه ای از سرورهای قدرتمند. بارگزاری، امنیت و بهینه سازی سایت ها را تسریع بخشیده، تا کاربران کیفیت بالاتری از دسترسی به شبکه جهانی اینترنت را تجربه کنند.

با راه اندازی سرویس کلود فلر برای وب سایت، هر درخواستی که به طرف سایت ارسال شود، از فیلتر Cloudflare عبور کرده و اگر روبات یا هکری، قصد خراب کاری در سایت شما را داشته باشد، توسط فایروال های قدرتمند این سرویس، شناسایی و مسدود می شود. به طوری کلی می توان گفت زمانی که ترافیک یک سایت، از فیلتر های کلود فلر عبور می کند. از هر گونه سو استفاده و حمله سایبری مصون می ماند.

CLoudFlare با استفاده از یک پروکسی معکوس در وب‌سایت‌ها به عنوان یک واسطه بین مشتری و سرور عمل می‌کند. CLoudFlare با ذخیره کردن محتوای وب جهت تحویل آن در نزدیک‌ترین سرور لبه می‌تواند زمان بارگذاری را بهینه کند. همچنین می‌تواند محتواهایی مثل تصاویر و متن را تغییر دهد تا عملکرد بهتری داشته باشند.

 

نحوه فعالسازی کلود فلر برای وب سایت:

  • در گام اول به سایت CloudFlare بروید و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. وقتی ثبت نام کردید CloudFlare مستقیمأ شما را به سمت افزودن سایت هدایت می‌کند. لازم است تا در این مرحله سایت خود را اضافه نمایید.

فعالسازی کلودفلر

  • نام دامنه را در کادر وارد کرده و برروی Add Site کلیک کنید. سپس CloudFlare به طور خودکار سوابق DNS شما را جستجو می‌کند.

فعالسازی کلودفلر 2

پس از مشاهده صفحه فوق گزینه “next” را انتخاب نمایید.

  • درصفحه بعد کلودفلر به شما استفاده از پبن های پولی را توصیه می نماید اما فعلأ می‌توانید برنامه رایگان را به راحتی دنبال کنید

فعالسازی کلودفلر 3

  • در مرحله بعد می بایست گزارش DNS را تأیید کنید

فعالسازی کلودفلر 4

وقتی تأیید کردید که همه چیز همانطور هست که باید باشد برروی Continue (ادامه) کلیک کنید.

  • در مرحله بعد می بایست dns دامنه خود را تغییر دهید تا اتصال به هاست برقرار گردد.

فعالسازی کلودفلر 6

اید این کار را در جایی که نام دامنه‌تان را ثبت کردید انجام دهید. این محل می‌تواند یک رجیستر نام دامنه مثل GoDaddy یا Namecheap باشد. یا می‌تواند هاست واقعی‌تان باشد. پس از وارد نمودن نیم سرور ها بر روی دامنه ممکن است تا 24 ساعت زمان نیاز باشد تا اتصال برقرار گردد.

 

در نهایت گزینه “continue” را انتخاب نمایید.

  • پس از برقرار ارتباط مطابق با تصویر زیر در پنل کلودفلر می توانید فعال شدن CDN خود را مشاهده نمایید.

 

فعالسازی کلودفلر 7