شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 6392
بازدید: 563

فایل css و حجم آن برای لود وبسایت تاثیر بسزایی دارد. در این مقاله تیم پی سی اسکریپت تلاش دارد تا ابزارهایی را معرفی نماید که به وسیله آنها بتوان حجم این فایل ها را کاهش داد.

 

نقش و تاثیر فایل css

در گذشته طراحان وب سایت در هنگام کد زدن به تمیزی کدها و کاهش حجم فایلهای css اهمیتی نمیدادند و همین امر باعث زمانبر شدن لود سایت و درنتیجه کاهش سرعت لود سایت میشد. اما در سالهای اخیر به دلیل اهمیتی که گوگل در رتبه بندی سایت به کد نویسی می‌دهد طراحان سایت نیز از ابزارهای مختلف جهت بهینه سازی کدها استفاده میکنند. در این مقاله شما را با ابزارهای آنلاین بهینه سازی و کاهش حجم فایلهای css آشنا خواهیم کرد.

با کم کردن حجم فایلهای استایل (CSS) ، پهنای باند کمتری مصرف کنید. بسته به تعداد نوشته هایی که در فایل استایل (CSS) می گذارید و یا میزان تغییراتی که در آن به وجود می آورید، نیاز به فشرده سازی دارید. با کم کردن حجم فایل های خارجی CSS می توانید پهنای باند موردنیاز برای دانلود کردن آن را ذخیره کنید.
فایلهای CSS باید آنقدر کوچک باشند که به سرعت بارگذاری (load) شوند، اما در عین حال قابل خواندن نیز باشند. بنابراین باید بین حجم فایل استایل و قابلیت خوانده شدن توازن برقرار کنید.

 

از چه ابزار هایی می توان برای کم نمودن حجم فایل css استفاده نمود؟

سه ابزاری که در زیر عنوان می شوند همگی توسط برنامه نویسان بررسی شده اند و تاثیر مثبتی در سرعت لود سایت داشته اند.

با استفاده از هر کدام از این سه راه حل می توانید اندازه ی CSS را کم و سرعت بارگذاری صفحات وب را بیشتر کنید. همچنین می توانید میزان فشرده سازی مد نظر خود را انتخاب کنید. چنانچه در این رابطه و بهینه سازی سایت سوالی داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

نویسنده

مدیر سایت
تلاش می کنیم بهترینها را برایتان دست یافتنی می کنیم! وقتی می بینیم که نیازهای شما با محصولات سایت ما برطرف می شود، بسیار خرسند می شویم. ما پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته از طریق تیکتینگ و چت آنلاین داریم.