شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4794
بازدید: 706

سایت های جوملا هم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارند. Cms مذکور از جمله cms هایی می باشد که می تواند با وردپرس رقابت تنگانگی داشته باشد. اگر شما هم مدیر یک وب سایت می باشید که با جوملا تهیه شده است لازم است تا به نکات کلیدی سئو وب سایت خود اهمیت بدهید تا بتوانید از سایر رقبای خود پیشی گرفته و در جایگاه بالا قرار گیرید. جهت استفاده از آخرین تکنولوژی سئو برای سایت های جوملا، تیم پی سی اسکریپت مقاله زیر را برای کمک به شما عزیزان جمع آوری نموده است.

 

معیار های اندازه گیری یک وب سایت جوملا بهینه شده :

 

1- تمپلت خوب

2- نقشه سایت

3- آدرس های بهینه شده

4- robots.txt

 

چهار عامل فوق از جمله موارد مهم در بهینه سازی وضعیت یک سایت از دید موتور های جستجوگر است. صاحبان هر کسب و کار اینترنتی دوست دارند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سوی سایت خود روانه سازند لذا در زیر تلاش شده است تا با معرفی هر کدام از معیار هاس فوق، راز های موفقیت سایت های جوملا را شرح دهیم.

 

چگونه سایت جوملای خود را بهبود دهیم:

 

  • برای سایت های جوملا آدرس مناسبی انتخاب کنید:

 

اولین گام از سئوی سایت های جوملا داشتن یک آدرس بهینه است که برای موتور های جستجو قابل درک باشد. آدرس های بهینه شده بسیار سریع توسط موتور های جستجویی چون گوگل ایندکس می شوند. حتما دقت نمایید که در تنظیمات جوملا دو گزینه Search Engine Friendly URLS و Use URL rewriting فعال باشند.

 

 

پیشنهاد می شود حتما لینک های شکسته را در وب سایت خود شناسایی نمایید و آن ها را رفع کنید برای این منظور می توانید از کامپوننت هایی چون sh404SEF جهت شناسایی استفاده نمایید.

 

  • در سایت جوملا حتما از نقشه سایت استفاده کنید.

 

در فرایند Crawling نقش نقشه سایت بسیار حائز اهمیت است زیرا باعث ایندکس سریع تر مطالب می شود. برای این مورد افزونه xamp می تواند مفید واقع گردد. Xmap دارای قابلیت های زیادی است و بعد از اینکه نقشه سایت را برای شما ایجاد نمود براحتی می توانید آن را به ابزار گوگل وبمستر تولز معرفی نمایید.

 

  • فایل robots.txt را از خاطر نبرید.

 

همانگونه که مستحضر هستید جهت بهبود سئو بهتر است تا تمام تصاویر در سایت ها برچسبalt داشته باشند.در سئوی سایت ها جوملا برای برچسب alt می بایست برچسبی بین 4 تا 8 کاراکتر در نظر گرفت. فایل robots.txt می بایست بدرستی تنظیم شود و آدرس هایی که می خواهیم موتورهای جستجو به آنها دسترسی نداشته باشند بدقت تنظیم شوند و دقت کافی داشته باشیم که در این فایل موتورهای جستجو به مسیر تصاویر موجود در سایت دسترسی داشته باشند در غیر اینصورت در سئو سایت جوملا شما تاثیرات منفی ایجاد خواهد شد.

 

  • از افزونه های بهینه سازی سایت های جوملا استفاده نمایید.

 

جهت بهبود سئو سایت ها جوملا پلاگین های بسیاری وجود دارد که برخی از مهمترین آنها sh404SEF و Xmap می باشند که در قسمت بالا به آنها اشاره شد.در زیر برخی دیگر از افزونه های مناسب را مشاهده می کنید:

 

SEOSimple

Byebyegenerator

SEO-Generator

Zoo for JoomSEF