شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3155
بازدید: 568

هر روزه کاربران بسیاری در حال جست و جو در گوگل هستند. از طرف دیگر مدیران زیادی نیز در تلاش هستند که از این بستر جهت فروش محصول، ارائه خدمات و جذب بازدیدکننده استفاده نمایند.

چگونه می توان در این فضای بی حد و پایان کاربران را به سوی سایت خود راهنمایی نمود؟! آیا شما نیز تصور می نمایید که گوگل یک مرکز 118 آنلاین است ؟!

در صورت مثبت بودن پاسخ، پس شما نیز به این موضوع فکر کرده اید که چگونه خود را به این مرکز معرفی نمایید تا کاربران را به درستی به سمت شما هدایت کند.

 

اقدامات اولیه سئوی سایت:

این روزها کمتر کسی است که واژه سئو را نشنیده و یا با ابتدایی ترین اقدامات سئو آشنایی نداشته باشد. این روز ها کمتر کسی است که در مورد الگوریتم های گوگل جستجو نکرده و نخوانده باشد. قطعا شما که این مطلب را می خوانید خود یک وب سایت دارید یا در فکر راه اندازی یک وب سایت هستید. می توان پیش بینی کرد که کلمات کلیدی خود را لیست نموده اید، بارها و بارها آنها را خط زده و یا مترادف آنان را انتخاب نموده اید. حتما مطلب خود را بسط داده اید تا واژگان آن بیشتر از 1500 واژه باشد که نظر مثبت گوگل را به خود جلب نمایید.

وقتی از افزونه های آنالیز استفاده می کنید به مطلب شما رتبه خوبی می دهد و شما خشنود از نحوه عملکرد خود پست را نشر می دهید. در واقع بهترین نتیجه زمانی به دست می آید که میزان بازدید پست خود و کلیک ها را بررسی می نمایید و مشاهده خواهید کرد که مورد مقبولیت بازدیدکنندگان است .

بازخورد:

تا به این مرحله همه چیز خوب است و نیل به این مقام خود کار دشواری است. با بررسی در کنسول گوگل خود متوجه می شوید که نه تنها Impression بلکه کلیک بالایی به مطلب شما اختصاص داده شده است. اما جالب است بدانید که از این مرحله دوره جدیدی آغاز می شود.

حمایت کاربران:

پست شما تا چه زمانی می توانید مورد مقبولیت بازدید کنندگان قرار گیرد ؟ا ایا نمودار گوگل آنالیز همواره رو به بالا خواهد بود ؟ آیا همیشه می توان از حمایت کاربران برخوردار شد ؟

چندی که از انتشار پست می گذرد و شما از آن تب و تاب می افتید با مراجعه مجدد به کنسول گوگل مشاهده می نمایید که در کمال ناباوری نمودار بازدید های شما نزولی است. چه اتفاقی افتاد؟

 

 

رقص گوگل:

الگوریتم رقص گوگل هم اکنون معنا و مفهوم می یابد. این نوسانات جایگاه، که در واقع رقص گوگل نامیده می شود ممکن است منجر به بهبود رتبه و جایگاه شما گردد یا اینکه نتیجه عکس داشته باشد.

الگوریتم رقص گوگل چیست ؟

برای همگان اتفاق افتاده است که حداقل یکبار از نمایندگی کالای خریداری شده، به ایشان زنگ زده شود و در خصوص محصول و میزان رضایت سوال گردد. در رابطه با گوگل نیز این مورد صادق است.

تمام اقداماتی که شما انجام داده و یک پست را بهینه منتشر نمودید مربوط به قبل از نمایش بوده است. فاز دوم میزان رضایت کاربران پس از نمایش پست است. در واقع خدمات پس از فروش!

چه مواردی برای گوگل مهم می باشد ؟

در الگوریتم رقص گوگل عوامل مهمی دخیل هستند که می توان از نرخ کلیک، میزان حضور کاربر در صفحه، بازدید دوره ای کاربر، اشتراک گذاری در فضا های مجازی، میزان لایک و … نام برد.

تعریف الگوریتم رقص گوگل:

فرض کنید در یک تیم فوتبال بازی می کنید و در آینده نزدیک مسابقه ای در پیش دارید ، مربی تیم تلاش می کند تا با ایجاد چالش های بسیار برای شما میزان توانمندی های شما را بسنجد و در نهایت در خصوص انتخاب نمودن شما تصمیم گیری کند. به صورت کلی با نشر یک پست سئو شده، در ابتدای امر گوگل به شما جایگاه خوب اختصاص می دهد و در ادامه میزان رضایتمندی کاربران را بررسی می نماید.سایت شما چه تعداد بازدید داشته و میزان CTR آن چه میزان بوده است؟ و ….

تا به اینجا مرور کردیم که یک سایت با سرعت خوب، نمایش صحیح در موبایل، رعایت قوانین نگارشی – املایی و کسب نمره عالی نشر پیدا کرد اما نتوانست جایگاه خود را در فضای مجازی نزد موتور های جستجوگر حفظ کند. عنوان نمودیم الگوریتم رقص گوگل منجر شد که به جایگاه سایت شوک وارد شده و جایگاه آن را تغییر دهد . حال راه حل چیست ؟

در بخش دوم این آموزش مواردی که می بایست پس از انتشار یک پست مورد توجه قرار گیرد و همچنین نحوه ی شناخت و ارزیابی کاربر عنوان می گردد.

با ما همراه باشید.