شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 6234
بازدید: 556

در مقاله “چگونه از گوگل نمره کیفی خوبی دریافت کنیم؟” در خصوص نمره رتبه کیفی تبلیغات گوگل و دلایل اهمیت آن صحبت شد، در این نوشتار قصد داریم که روش های بهبود و ارتقای ان را توضیح دهیم.

 

  • بررسی کلمات کلیدی و همخوانی آنها با صفحات فرود

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که تبلیغات گوگل همگی به ثبات و ارتباط مربوط می‌شوند و باید تضمین کنند که محتوای مرتبط را به جستجوکنندگان عرضه می‌کنند. شما با چند تغغیر کوچک در متن تبلیغ می توانید از آن نتیجه بهتری دریافت نمایید و نمره کیفی بهتری نیز از تبلیغات گوگل اخذ کنید.

 

  • شناسایی مخاطب

مخاطبان کمپین های تبلیغاتی را شناسایی نمایید. علایق و اهداف آنها را در نظر بگیرید و سعی نمایید تا تبلیغات گوگل شما در ازای پاسخ به درخواست های آنها باشد. هر اندازه بتوانید به درخواست های بیشتری پاسخ دهید می توانید میزان کلیک را افزایش دهید.

 

  • از کلمات کلیدی منفی آگاهی کسب نمایید.

بررسی دقیق کمپین‌های تبلیغات گوگل ادز در ارتقاء امتیاز کیفیت امری حیاتی است. نه تنها با تحقیقات روزانه می‌توانید کلمات کلیدی را به فهرستتان اضافه کنید بلکه می‌توانید به محض مشاهده عبارت جستجو شده ای که با کلمات کلیدی شما مغایر است ، فهرست کلمه کلیدی منفی (negative keywords) را ایجاد نمایید و نمایش تبلیغ را با این کلمات به صفر برسانید .

با بررسی روزانه کمپین تبلیغتان می‌توانید پول زیادی را با جلوگیری از کلیک‌های هرز برای تبلیغاتتان ذخیره نمایید و اطمینان بیشتری پیدا کنید که تبلیغاتتان واقعأ به دنبال محصول/خدمات مورد نظر شما است.همچنین میتوانید نمره بهینه‌سازی کمپین تبلیغات گوگل را در داشبورد تبلیغاتتان مشاهده نمایید. این امتیاز کیفیت کمپین را از 100% رتبه‌بندی می‌کند و توصیه‌هایی برای عملکرد بهتر کمپین به شما ارائه می‌دهد.

 

  • سعی نمایید تا کمپین های تبلیغاتی شما متمرکز باشند.

برای دریافت رتبه بهتر در تبلیغات گوگل ، مطمئن شوید که گروه‌های تبلیغاتی‌تان حول یک موضوع واحد می‌چرخند، بنابراین کلمات کلیدی و تبلیغات با بالاترین شانس ارتباط همراهند. غالبا تبلیغ‌کنندگان سعی می‌کنند از گروه‌های تبلیغاتی به عنوان «پیشگام» استفاده کنند، برخلاف کمپین‌های متمرکز برای بودجه. اگر تمرکز استراتژیکِ گروه تبلیغاتی به خطر بیفتد امتیاز کیفیت نیز به خطر خواهد افتاد.

 

  • در گروه های تبلیغاتی فعلی فعالیت نموده و آنها را ویرایش نمایید

داشتن چند گروه تبلیغاتی در هر کمپین با مجموعه خاص خودشان شامل کلمات کلیدی، تبلیغات و صفحات فرود ویژه اولین مرحله است. وقتی نوبت به کلمات کلیدی می‌رسد باید آن‌ها را برای هر گروه تبلیغاتی منحصربفرد نگاه داریم. بهتر است 10-15 کلمه کلیدی منحصربفرد در هر گروه تبلیغاتی داشته باشیم تا بیش از 50 کلمه ی کلیدی مشابه.

 

  • می توانید از افزونه های تبلیغات گوگل استفاده نمایید

با اضافه کردن افزودنی‌های رقیب به تبلیغاتتان می‌توانید تعداد کاربرانی که برروی تبلیغات کلیک می‌کنند و به ارتقاء CTR کمک می‌کنند را افزایش دهید. انواع متفاوتی از افزودنی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به تبلیغات اضافه کنید تا اطلاعاتِ ارائه شده به کاربران از تبلیغات را بهبود ببخشید.

 

  • سعی نمایید در صفحات فرود خود از فیلم استفاده کنید.

راساس تجربه ما بهترین روش برای بهبود ارتقاء زمان ماندگار (نرخ پرش) است. اضافه کردن ویدیو برای پشتیبانی از نسخه، یک روش فوق‌العاده‌ای برای انجام این کار است زیرا شامل نسخه‌ای است که حاوی اطلاعات مفیدی درمورد صفحه فرود می‌باشد.

 

  • گزارش‌دهی تبلیغ PPC تان را به حالت خودکار درآورید

وقتی یک حساب تبلیغاتی بزرگ دارید نظارت و گزارش‌دهی کمپین‌های تبلیغاتی‌تان می‌تواند وقت زیادی را از شما بگیرد. با این کار به طور روزانه یا هفتگی ایمیل‌هایی را دریافت می‌کنید و کلمات کلیدی که نمره پایین‌تر از سطح مطلوب را دریافت کرده‌اند به شما هشدار داده می‌شوند. می‌توانید این کار را برای تمام نمره‌های پایین در تبلیغات گوگل انجام دهید. این دو سند باید به شما کمک کنند در هنگام بهینه‌سازی امتیاز کیفیت بر نواحی اولویت تمرکز کنید