شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4824
بازدید: 536

آیا تولید محتوا تنها ترین راه حل است؟

 

شاید کسب و کار اینترنتی شما نیز جز ان دسته است که امکان ایجاد محتوای جدید و مانور در این حیطه را نداشته باشید. با این وصف آیا نمی توان رتبه سایت را بهبود بخشید و جز سایت های برتر بود ؟ تیم پی سی اسکریپت تلاش نموده است تا راه حل هایی را عنوان نماید تا بدون نیاز به تولید محتوا تازه و نو رتبه سئو سایت را ارتقا داد.

آنچه بدون شک در رتبه سایت تاثیر دارد، محتوا است. محتوا حتما شامل متن و مقاله نیست. محتوا می تواند یک تصویر زیبا باشد و یا یک ویدیو آموزشی باشد. یک کسب و کار باید از روشی زنده بودن و بروز بودن خود را نمایش دهد و محتوا نقطه عطف این موفقیت است.

 

محتوای مد نظر را عموم پسند ارائه نمایید.

 

اگر جز آن دسته از فعالیت های اینترنتی می باشید که به فراخور کسب و کار خود نیاز نمی باشد محتوای زیادی ایجاد نمایید، بر روی کاربر پشند بودن محتوای خود تکیه نمایید. سعی نمایید تا کیفیت محتوا را بالا ببرید. محتوایی که ایجاد می نمایید نکات سئو از جمله چگالی کلمات کلیدی و … در آن رعایت شده باشد. مطمئن باشید ربات های موتور های جستجو این موضوع را متوجه خواهند شد که سایت هایی هم رده شما نیز محتوای زیادی تولید نمی کنند لذا شما را در مقایسه با همان سایت ها می سنجد.

 

همیشه محتوای طولانی مفید نخواهد بود.

 

دقت نمایید که لازم نیست از هر دری سخن بگویید تا محتوای طولانی تهیه کنید. گاها در یک سایت موزیک کاربر ممکن است کمتر از 1 دقیقه زمان صرف نماید چون دانلود موزیک همین اندازه از وی زمان طلب می کند اما در یک سایت جهت خواندن مطلب ، بیش از 10 دقیق نیز باقی بماند. این موارد برای ربات های گوگل قابل درک هستند لذا این موارد جای نگرانی ندارد. خود را با سایت های حوزه کاری خود مقایسه کنید.

 

تیتر ها و زیر تیتر های جذاب برای تولید محتوا انتخاب کنید.

 

دقت کنید که سایت شما محتوا محور نیست لذا در انتخاب و نشر محتوا دقت نمایید. تیتر های جذاب انتخاب نمایید که کاربر را جذب نماید. به طور مثال از عباراتی چون “بهترین” ، “بینظیرترین” و مواردی از این قبیل استفاده نمایید.

 

عباراتی را در محتوا استفاده نمایید که بیشتر جستجو می شود.

 

یک روش تولید محتوای گوگل پسند، ایجاد محتوایی است که بیشترین جستجو را در موتور های جستجوگر دارد. برای این مورد google trend یا ساجسشن های گوگل می تواند کمک نماید.

 

تاثیر بک لینک ها را فراموش نکنید.

 

مطمئن باشید اگر وب سایت شما بر پایه تولید محتوا نیست، دریافت بک لینک و گاها خرید بک لینک می تواند به رشد سایت کمک بسیار نماید. البته دقت نمایید که بک لینک گرفتن خود راه رفتن بر روی شمشیر دو لبه است و لازم است تا تمام اصول آن را فرا بگیرید. برای این مورد پیشنهاد می شود حتما مقاله “درباره ی بک لینک بیشتر بدانیم” را مطالعه بفرمایید.