شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 5021
بازدید: 748

اگر شما متوجه شدید که بخش دیدگاه محبوب­‌ترین مقالات وبسایت شما با سرعت کمی بارگذاری می‌­شود، کارهای زیر را می‌­توانید انجام دهید تا مشکل لود بر طرف گردد. تیم پی سی اسکریپت تلاش نموده است تا در این مقاله راه حل های کاربردی را برایتان بازگو نماید.

بخش دیدگاه امکان دارد که مقدار قابل توجهی از سرعت بارگذاری را به خود اختصاص دهد و حجم صفحه را بالا ببرد و باعث شود که تعداد درخواست­ HTTP افزایش یابد و همچنین برای اجرا در مرورگرها مجبور به اضافه کردن تعداد منابع جاوا اسکریپت باشد.

بخش دیدگاه نظرات به چه منابعی نیاز دارد؟

  • پایگاه داده برای نگهداری و نمایش دیدگاه مورد نیاز است.
  • برای تولید هر دیدگاه جدید ، پایگاه داده ورودی های مخصوص را اجرا می‌­کند.
  • دیدگاه و داده‌­های متا دیدگاه توسط مرورگر بازدیدکننده دریافت و پردازش می‌­شود.
  • دانلود و آپلود آواتارها.

 

1- دیدگاه ها را به طور کامل غیرفعال کنید.

خب غیرفعال کردن بخش دیدگاه‌ها قطعا باعث بهبود سرعت صفحات خواهد شد. ابتدا بررسی نمایید که به بخش دیدگاه‌­ها کد یا فایلی اضافه در آن لود نشده باشد.

2- بهینه سازی بخش دیدگاه‌های پیش فرض وردپرس.

وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و از بخش تنظیمات > گفت‌­وگوها ، تیک گزینه صفحه بندی دیدگاه ها را فعال کنید و تعداد دیدگاه­ها را مشخص کنید و سپس روی دکمه ذخیره سازی کلیک کنید.

3- از پلاگین‌ها برای دیدگاه‌ها استفاده کنید.

افزونه Lazy Facebook Commentsیک افزونه رایگان است که شما با آن می‌­توانید دیدگاه‌­ها را هنگام اسکرول ­کردن صفحه یا با کلیک روی دکمه دیدگاه­‌ها بارگذاری کنید. این نوع بارگذاری تضمین کننده بارگذاری بخش دیدگاه‌­ها در زمان مناسب است.همچنین با این افزونه می­‌توانید تعداد دیدگاه­ها، رنگ دیدگاه‌­ها، زبان، مرتب سازی دیدگاه‌­ها و غیره را کنترل کنید.

 

 

از چه افزونه هایی برای بهبود سرعت لود دیگاه می توان استفاده نمود؟

 

افزونه Lazy Load for Comments

این افزونه در مخزن رسمی وردپرس موجود است و می­‌توانید با اندکی جستجو آن را بیابید و اقدام به نصب فرمایید. این افزونه با پایین آوردن تعداد درخواست های HTTP در آواتار­های Gravatar به سرعت بارگذاری بسیار کمک می­کند و پیکربندی بسیار ساده­ای دارد.

پس از نصب ساده این افزونه ، در قسمت تنظیمات افزونه دو تنظیم مختلف وجود دارد.شما می­‌توانید در این افزونه نمایش آواتار را فعال یا غیر فعال کنید و لود دیدگاه­‌ها را با اسکرول یا کلیک روی دکمه تنظیم کنید.

 

افزونه WPDiscuz

مخزن رسمی وردپرس موجود است و می‌­توانید با اندکی جستجو آن را بیابید و اقدام به نصب فرمایید.

  • وارد بخش افزونه و افزودن افزونه شوید.
  • در قسمت جستجو عبارت wpDiscuz را جستجو کنید و روی نصب کن کلیک کنید و سپس فعالسازی کنید.
  • پس از نصب تنظیمات وارد Comments و Settings شوید.
  • به پایین اسکرول کنید و به سطری که Comments loading/pagination type نوشته شده است توجه کنید و در لیست آبشاری گزینه Lazy loading comments on scrolling را انتخاب کنید.
  • وارد تنظیمات > گفت­وگوها شوید .
  • در بخش دیگر تنظیمات دیدگاه­ها ، صفحه ­بندی دیدگاه­ها را غیرفعال کنید و برایشان یک مقدار مانند 10 قرار دهید.
  • توجه کنید که صفحه ­بندی دیدگاه‌­ها را غیرفعال کنید ، زیرا در صورت فعال بودن از تنظیمات پیش­فرض استفاده می‌­شود.
  • بعد از انجام روی گزینه ذخیره سازی کلیک کنید.

پس شما بعد از پیکربندی این افزونه در بخش دیدگاه ها ابتدا 10 دیدگاه را بارگذاری می­‌کنید و هنگامی که 10 دیدگاه را به پایان رساندید به صورت Ajax دیدگاه­‌های دیگر در صفحات سایت شمالود و نمایش داده می‌­شوند.

بخش دیدگاه یکی از اصلی‌­ترین بخش‌­های هر وب سایت می­‌باشد، اما اگر حجم دیدگاه‌­ها بالا باشد، امکان پایین آمدن سرعت لود سایت شما بالا می‌­رود. شما می‌توانید با بهبود این بخش کاربران زیادی به سایت خود جلب نمایید.