شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3432
بازدید: 670

همیشه پیداکردن بهترین قالب وردپرسی برای وبسایت کاری بسیار دشوار است. بیایید نگاهی به بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 در بازار داشته باشیم.

با وجود بیش از 10،000 تم وردپرس مختلف، پیدا کردن بهترین قالب وردپرس برای مبتدیان و مطابق با نیازهای آنها دشوار به نظر می رسد. اغلب کاربران از ما سوال می کنند که آیا یک تم وردپرس واحد متناسب با تمام نیازهایشان وجود دارد و پاسخ ما به این سوال مثبت است. شما می توانید از یک قالب چند منظوره محبوب وردپرس برای هر نوع وبسایتی استفاده کنید. نصب قالب مناسب تفاوت بزرگی در رشد وبلاگ / سایت شما ایجاد خواهد کرد. در این مطلب با بخش دوم این موضوع همراه شما عزیزان هستیم.

 

Hestia

قالب وردپرس hestia

 

Hestia یک قالب چند منظوره وردپرسی رایگان و پرمیوم است که برای وبسایت های کسب و کار، خبرگذاری و بلاگ کاربردی است. بر خلاف سایر قالب ها، Hestia نسخه رایگان نیز ارائه می دهد. خوب است بدانید که Hestia به طور یکپارچه با WooCommerce کار می کند، بنابراین می توانید از آن برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید. این قالب از نظر سئو نیز بهینه سازی شده است. این قالب جزو بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 به شمار می رود.

 

Sydney

قالب وردپرس sydney

 

Sydney نیز همانند Hestia، هر دو نسخه رایگان و پرمیوم از قالب چند منظوره خود را ارائه می دهد. سیدنی یکی از بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 در مخزن قالب رایگان WordPress.org است. این قالب به شما اجازه می دهد تا از ویجت های اضافی، سفارشی سازی زنده و قالب های پیش ساخته برای سفارشی کردن وبسایت خود استفاده کنید. سیدنی به طور یکپارچه با WooCommerce کار می کند، بنابراین می توانید از آن برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید قالب فروشگاهی وردپرس Rapiden را هم از فروشگاه اینترنتی پی سی اسکریپت دانلود کنید.

Shoppe

قالب وردپرس shoppe

 

Shoppe یک قالب چند منظوره WooCommerce است که به شما در ساختن سایت تجارت الکترونیک حرفه ای در عرض چند دقیقه کمک می کند. این قالب با قابلیت drag & drop و بسیاری از ویژگی هایی که یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارد همراه است. از آن جمله می توان به ajax cart، جستجوی سریع، قابلیت بزرگنمایی تصویر و موارد دیگر اشاره کرد. بنابراین، اگر شما به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید، Shoppe یکی از بهترین قالب های موجود برای انتخاب است.

X theme

xtheme بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019

 

X theme یکی از قالب های دوست داشتنی در ThemeForest است. این قالب با سازنده صفحه drag & drop، مدیر قالب و … همراه است و شما می توانید وبسایت خود را به راحتی شخصی سازی کنید. این یک قالب چند منظوره کامل است که بسیاری از پلاگین های پرمیوم و پولی به عنوان بخشی از بسته نصبی آن هستند.

در بخش سوم این مقاله نیز با معرفی بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 همراه ما باشید. همچنین شما عزیزان می توانید بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 : بخش اول را از سایت پی سی اسکریپت مطالعه کنید.