شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3417
بازدید: 537

همیشه پیداکردن بهترین قالب وردپرسی برای وبسایت کاری بسیار دشوار است. بیایید نگاهی به بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 در بازار داشته باشیم.

با وجود بیش از 10،000 تم وردپرس مختلف، پیدا کردن بهترین قالب وردپرس برای مبتدیان و مطابق با نیازهای آنها دشوار به نظر می رسد. اغلب کاربران از ما سوال می کنند که آیا یک تم وردپرس واحد متناسب با تمام نیازهایشان وجود دارد و پاسخ ما به این سوال مثبت است. شما می توانید از یک قالب چند منظوره محبوب وردپرس برای هر نوع وبسایتی استفاده کنید. نصب قالب مناسب تفاوت بزرگی در رشد وبلاگ / سایت شما ایجاد خواهد کرد. در این مقاله، بهترین قالب های وردپرس سال 2019 را برایتان یکجا جمع آوری کرده ایم.

تمرکز ما در این مقاله برجسته کردن بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس در دسته بندی مرتبط به خود است. در ادامه این مطلب شاهد لیستی از قالب های خاص وردپرس و همچنین قالب های چند منظوره وردپرس خواهید بود.

بسته به نیاز خود، می توانید یکی از مواردی را که برای نیازهای شما مناسب است، انتخاب کنید.

Divi

Divi / قالب وردپرس دیوی

Divi یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس چند منظوره در بازار است. این قالب توسط تیم Elegant Themes، یکی از فروشگاه های پیشروی تولیدکننده قالب وردپرس در جهان ایجاد شده است. قالب Divi ساختاری مشابه drag & drop دارد که می توانید به کمک آن هر نوع طرح پیش ساخته ای را بسازید. Divi به شما اجازه می دهد پوسته های سفارشی خود را در کتابخانه Divi ذخیره کنید، بنابراین می توانید آنها را بعدا در صورت نیاز دوباره استفاده کنید. این قالب جزو بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 شناخته می شود. شما کاربران عزیز می توانید آموزش تصویری کار با وردپرس را در این قسمت دانلود کنید.

Ultra

قالب وردپرس Ultra

Ultra یکی از قالب های فوق العاده قدرتمند و انعطاف پذیر وردپرس است که توسط Themify ایجاد شده است. این قالب با قابلیت drag & drop خود سبب می شود که ایجاد هر نوع وب سایت تنها با کشیدن و رها کردن برایتان آسان شود. تنها با یک بار کلیک می توانید تنظیمات نسخه نمایشی را که شامل تنظیمات مختلف قالب، محتوا، منوها، ویجت ها و موارد دیگر است، وارد کنید. این قابلیت به شما کمک می کند که پروژه جدید وب سایت خود را سریع تر شروع کنید. این قالب جزو بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 شناخته می شود.

این قالب شامل 15 هدر، 6 گزینه پس زمینه هدر، 6 پوسته فوتر، 5 طرح تک پستی، 6 طرح آرشیو و غیره است. از همه مهمتر، شما یک کتابخانه از 60 طرح کامل از پیش طراحی شده با ویژگی های بسیار جذاب توسط طراحان حرفه ای دریافت خواهید کرد. شما همچنین 10 افزونه به عنوان جایزه مانند نوار پیشرفت، شمارنده، جدول قیمت گذاری، ویجت شمارش معکوس و … دریافت خواهید کرد. برای محتوای سایت خود می توانید از ما کمک بگیرید.

Astra

astra بهترین و محبوب ترین قالب وردپرس سال 2019

Astra قالب وردپرس قابل سفارشی سازی است که به کمک آن و به راحتی می توانید یک وب سایت را به همان شیوه ای که می خواهید ایجاد کنید. این قالب حرفه ای با مجموعه ای از نسخه های نمایشی همراه است که شما را قادر می سازد تا یک سایت کامل از پیش ساخته شده را با یک کلیک راه اندازی کنید. این قالب جزو بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 شناخته می شود. به کمک قالب وردپرس Astra، می توانید عنوان صفحه و نوار کناری را غیرفعال کنید.

Ocean WP

oceanwp بهترین و محبوب ترین قالب وردپرس سال 2019

Ocean WP یک قالب سبک و بسیار تمیز است که به شما کمک می کند تا هر نوع وب سایتی را که می خواهید ایجاد کنید. این قالب طرح هدر سفارشی، گزینه های رنگ نامحدود، ویجت های سفارشی، اسلایدر تصویر و بخش های ویژه ای را برای شما فراهم می کند.

Avada

avada بهترین و محبوب ترین قالب وردپرس سال 2019

Avada قالب وردپرس پرومیوم تمام زمان ها بوده است. این قالب اورجینال چند منظوره وردپرس همراه با بیش از 255 وبسایت از پیش طراحی شده و بیش از 41 وبسایت کامل عرضه می شود. قالب Avada با این هدف ساخته شد که شما هرچه سریع تر وبسایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید. دموی نسخه آزمایشی آن راه اندازی محتوای از پیش ساخته شده را آسان می کند. شما می توانید از drag & drop و هزاران گزینه دیگر برای سفارشی سازی سایت خود در صورت نیاز استفاده کنید. این قالب جزو بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 شناخته می شود. همچنین شما کاربران عزیز می توانید قالب حرفه ای آوادا را از این قسمت سایت پی سی اسکریپت و یا از بخش محصولات دانلود کنید.

در بخش های بعدی این مقاله همراه ما باشید تا با بخش دوم بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس سال 2019 آشنا شوید.