شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 8161
بازدید: 777

افزونه RankMath نام افزونه آشنایی است که این روز ها به عنوان رقیب yoast مطرح شده است. برخی از وب مستران از آن به عنوان قاتل yoast صحبت می کنند. تیم پی سی اسکریپت تلاش دارد تا در این مقاله در خصوص افزونه RankMath اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد.

آشنایی با افزونه RankMath :

این افزونه با ویژگی های قدرتمند خود به شما کمک می کند تا محتوای متنی خود را بهینه سازی کرده و به یک متن سئو شده قوی تبدیل کنید.تیم RankMath ادعا میکند کار با این پلاگین بسیار آسان بوده و ویژگی های آن باعث میشود سایت شما یک مزیت رقابتی قدرتمند نسبت به رقبا داشته باشد

این افزونه با بهبود سئوی سایت شما باعت افزایش ترافیک آن می‌شود و به صورت رایگان در دسترس است. همچنین RankMath گزینه های فراوانی را دراختیار شما قرار داده و به شما این امکان را میدهد که بهترین سئو را با توجه به نیازهای خود ایجاد کنید!

قابلیت های منحصر به فرد:

· راه اندازی بسیار آسان

همانطور که پیش از این نیز گفتیم تیم RankMath ادعا میکنند نصب و راه اندازی این افزونه بسیار اسان است.پس از نصب، این افزونه تنظیمات سایت شما را تایید میکند و تنظیمات ایده آل را برای بهترین عملکرد به شما پیشنهاد میدهد.

· رابط کاربری ساده و قدرتمند

کاربران زیادی گزارش داده اند که رنک مث رابط کاربری نسبتا ساده ای دارد. این افزونه به گونه ای طراحی شده که اطلاعات مناسب درباره محتوای شما را در زمان مناسب به شما ارائه دهد.با استفاده از این اطلاعات شما میتوانید سئو خود را سریعا بهبود بخشید.همچنین با کمک این افزونه میتوانید پیش نمایش محتوای خود را ببینید.
در نهایت انتخاب افزونه ای که کار با آن راحت باشد به سلیقه شما درباره نوع طراحی رابط کاربری بستگی دارد.

· اطلاعات Google Search Console در داشبور وردپرس ادمین شما

این پلاگین اطلاعات ارزشمندی از Google search console در داشبورد به شما نمایش می دهد.شما میتوانید کلمات کلیدی با رتبه بندی آنها، وضعیت نقشه سایت و مشکلات فهرست بندی خود را مشاهده کنید. همانطور که می دانید این اطلاعات برای حفظ سایت شما دارایی باارزشی است. یک جورایی در این پلاگین هم خدا را داریم و هم خرما را!

نکته: این ویژگی RankMath در حال توسعه برای کارایی بهتر و دقیق تر است.

· مقایسه کلمات کلیدی و ابزار Google trends

تیم سازنده این پلاگین کار مقایسه کلمات کلیدی را برای وبمسترها و صاحبان سایت راحت کرده و قول داده است به زودی ابزار Google Trends به افزونه RankMath افزوده خواهد شد. این ویژگی به شما کمک می کند کلمات کلیدی پرکاربرد را به راحتی پیدا کنید و حتی آنها را با هم مقایسه کنید.

· نمایش خطاهایی که خزنده گوگل در صفحات سایت شما با آنها برخورد میکند

افزونهRankMath صفحه ای پیشرفته برای مانیتور و لیست خطاهای ۴۰۴ دارد.در این صفحه شما میتوانید با جزئیات مشکلات صفحات را برای نسخه دسکتاپ و نسخه موبایل ببینید.

  • سئو خودکار تصاویر

سئو تصاویر روشی ساده برای افزایش ترافیک سایت است که اغلب نادیده گرفته میشود.RankMath به صورت خودکار سئو تصاویر سایت شما را با قرار دادن عنوان تصویر برای هر کدام و همچنین افزودن ALT انجام میدهد.

مقایسه یوآست و RankMath

بدون شک به اینکه بسیاری از ویژگی های RankMath را یاست نیز دارد پی برده اید.در ادامه با جزئیات بیشتر این دو افزونه را مقایسه خواهیم کرد:

 

مقایه افزونه سئو