شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3839
بازدید: 733

اگر به دنبال افزایش امنیت، عملکرد و مدیریت سایت خود هستید، بهترین راه استفاده از افزونه وردپرسی Jetpack است. در ادامه همراه ما باشید تا با افزونه جت پک و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

 

jetpack / افزونه جت پک

امکانات افزونه جت پک

امنیت

با اینکه جت پک یک افزونه است اما قابلیت های چندین افزونه را با خود به همراه دارد. با جت پک امنیت سایت شما افزایش می یابد. در واقع،این افزونه قدرتمند وردپرس از حملاتی که به سایت شما می شود و همچنین از لاگین های نامعتبر در مقابل سایت شما محافظت می کند. از ابزارهای امنیتی که جت پک با خود به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حفاظت از سایت در مقابل حملات
  2. فیلتر کردن هرزنامه ها
  3. تهیه نسخه پشتیبان از سایت به صورت روزانه و یا در لحظه
  4. امکان ورود امن با احراز هویت دو مرحله ای
  5. اسکن کد و بدافزار و عیب یابی خودکار
  6. تهیه رکوردی از ایجاد هرگونه تغییر در سایت به منظور رفع آسان تر مشکلات احتمالی

کارایی

با استفاده از جت پک عملکرد بهتری را از سایت خود به نمایش خواهید گذاشت. در واقع این افزونه زمان بارگذاری سایت شما را کاهش می دهد و تصاویر نوشته های سایت را بهینه می کند. با نصب این افزونه قدرتمند نسخه موبای سایت شما هم سرعت بالایی خواهد یافت.

مدیریت بدون دردسر وبسایت

ایجاد و سفارشی سازی سایت وردپرس، بهینه سازی آن برای بازدیدکنندگان و کسب درآمد همه و همه را می توانید با افزونه جت پک تجربه کنید. این افزونه حرفه ای آمار پیشرفته ای از سایت شما را ارائه می دهد تا بتوانید بهتر تجزیه و تحلیل کنید. همچنین، شامل صدها تم حرفه ای است و از دکمه پرداخت ساده PayPal برای فروش محصولات و ارائه خدمات بهره می برد. البته ویژگی های جت پک به این چند مورد محدود نمی شود بلکه امکانات بیشتری دارد.

شما کاربران عزیز همچنین می توانید افزونه های کاربردی مرورگرها ; ProKeys را در پی سی اسکریپت مطالعه کنید. امیدواریم با نصب افزونه حرفه ای جت پک سایت خود را به طور حرفه ای مدیریت کنید. در صورتی که سوالی درباره این پلاگین دارید، در بخش دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید.