شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4372
بازدید: 738

شاید بارها و بارها در خصوص نقش کاربر در جستجوهای اینترنت شنیده باشید. پاسخگویی به نیاز کاربر در search internet بسیار مهم است زیرا تمام الگوریتم های گوگل، بروز رسانی ها و بهبود سئو یک وب سایت در جلب نظر کاربر است. در این نوشتار تلاش خواهیم نمود که هدف search internet یا جستجوی کاربر شرح داده شود.

این روز ها گوگل به دنبال دریافت مفهوم و نظر کاربر می باشد و تلاش می کند با search internet و روابط معنایی خود به آن پاسخ دهد. اجازه دهید با یک مثال توضیح دهیم. فرض کنید با مادر خود در حال صحبت می باشید و به او می گویید ” روده کوچیکه، روده بزرگه رو خورد”. با ادای این سخن شنونده بر روی تک تک کلمات تمرکز نمی کند بلکه تلاش می کند منظور شما را در کند. در search internet نیز دقیقا همین موضوع رخ می دهد. گوگل تلاش می کند تا منظورم شما را در جستجو متوجه شود.

 

نقش search internet

هدف search internet چیست ؟

فرض کنید در اینترنت عبارت خرید عطر qubism را جستجو می کنید. در این حالت برای گوگل چندین سوال ایجاد می شود:

1- آیا کاربر قصد خرید عطر qubism را دارد؟

2- ایا سایت های ارائه دهنده این عطر مهم می باشند؟

3- آیا ویژگی های این عطر مورد نظر است ؟

در واقع هدف کاربر از جستجو، خرید این عطر بوده باشد، سایت هایی که این عطر را ارائه میدهند شانس بیشتر خواهند داشت.

 

نکته مهم: چه شخص نتایج را رتبه بندی می کند ؟ کاربر

اگر محتوای خوب یک قلعه مستحکم است برای ورود به این قلعه شاه کلید رضایت کاربر را نیاز دارید.

پیشنهادات مهم برای بنده شدن در search internet

  • مطالب یونیک و متفاوتی ایجاد نمایید. گوگل همیشه به دنبال یادگیری محتوای جدید است. ربات های این موتور جستجوی قدرتمند به صورت مداوم در حال بروز کردن پایگاه دانش خود می باشند.
  • کاربر خود و هدف آن را بشناسید. تلاش نمایید در مقاله هایی که آماده می کنید به تمام جوانب و سوالات پاسخ دهید.
  • در search internet متخصص باشید. سعی کنید چند هندوانه را با یک دست برندارید. نقطا قوت خود را تقویت کنید و این مورد را در مقاله و محتوای تولیدی خود پر رنگ کنید.
  • پشتیبانی داشته باشید. فروش بیشتر خوب است اما در زمانی می تواند مفید باشد که شما خریدار داشته باشید. حتما پس از فروش نیز پاسخگو باشید تا اعتماد کاربر جلب شود.

هدف search internet

 

شاه کلید search internet را پی سی اسکریپت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد:

کلمات کلیدی طولانی

این کلمات به دلیل طولانی بودن همانند تیری هستند که دقیقا به هدف میخورند و به نیاز کاربر پاسخ می دهند. پیشنهاد می کنیم این بار از کلمات کلیدی خاص در مقاله خود استفاده نمایید و پس از ایندکس شدن مقاله در گوگل نتیجه را مشاهده نمایید.