شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3952
بازدید: 546

امروزه در مدیریت سایت بک لینک ها برای افزایش سئو به عنوان یکی از مهم ترین معیارها شناخته می شوند. در این مقاله قصد داریم با لینک های no follow و میزان اهمیت آن ها در سئو بیشتر آشنا شویم.

لینک های no follow

یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار اینترنتی و دارندگان سایت های فروشگاهی کسب رتبه بالا در موتور جستجوی گوگل است. لینک های ورودی یکی از عوامل مهم و کارساز در این زمینه است. اما سوال اینجاست که آیا استفاده از لینک های ورودی همیشه نتیجه مثبتی بر روی سئوی سایت شما دارد؟ آیا لینک های no follow واقعا برای افزایش رتبه سایت و سئو مناسب هستند؟ تا چه میزان مجاز به استفاده از لینک های ورودی هستیم؟

در واقع گاهی پیش می آید که بک لینک ها باعث کاهش رتبه سایت ما می شوند. این مسئله زمانی اتفاق می افتد که از سایت هایی که موضوع مرتبطی با هم ندارند لینک ورودی دریافت شود. با این کار الگوریتم جدید گوگل به سرعت آن ها را شناسایی کرده که این خود سبب کاهش رتبه سایت در گوگل می شود. برای غلبه بر این موضوع با استفاده از لینک no follow به موتورهای جستجوگر می گوییم که آن لینک ها را دنبال نکنند. در واقع شاید آن ها را معرفی کنیم، اما آن ها را مورد تایید قرار نمی دهیم. در نتیجه از اعتبار سایت چیزی کم نمی شود.

4 دلیل برای اینکه لینک های no follows بر رتبه سایت تاثیر می گذارند!

  • همانطور که کنسول جستجوی گوگل نشان می دهد، گوگل آنها را می بیند.
  • لینک های no follow یک تغییر را به بک لینک اضافه می کنند.
  • در واقع باعث می شود سایت هایی با لینک dofollow غیر طبیعی به نظر برسند.
  • لینک های no follow سبب می شوند تا بک لینک ها طبیعی تر به نظر برسند.

در واقع پاسخ به این سوال که لینک های no follow می توانند سبب افزایش رتبه سایت شوند یا خیر مثبت است. بله لینک های nofollow می تواند به صورت غیر مستقیم بر سئوی سایت شما تاثیر بگذارد. لینک nofollow ممکن است باعث شود تا کاربری یک صفحه مفید را که به آن پیوند شده، پیدا کند.