شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4832
بازدید: 915

آموزش پیش رو شما را با روند ایجاد و ویرایش اشکال در Adobe Illustrator CC با استفاده از ابزار Shape آشنا می کند. در ادامه با آموزش ایلاستریتور همراه ما در پی سی اسکریپت باشید.

با استفاده از فایل های نمونه ارائه شده نحوه رسم، ترکیب و ردیابی اشکال را یاد بگیرید. برای شروع کار فایل زیپی را که شامل فایل های نمونه است دانلود کنید و سپس طبق ویدئوی آموزشی قرار داده شده مراحل را طی کنید. برای دانلود از اینجا اقدام کنید.

این سری از آموزش های ایلاستریتور در سطح پایه ای به شما ابزار و تکنیک های اساسی مورد نیاز برای شروع کار با نرم افزار را آموزش می دهد. موارد اساسی فضای کاری ایلاستریتور را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه تصاویر خود را باز و ذخیره کنید.

[media type=”aparat” id=”WAYEw”]

کشیدن شکل های ساده در ایلاستریتور

برای یادگیری کشیدن شکل های ساده با ویدئوی زیر همراه ما باشید.

[media type=”aparat” id=”HOFnS”]

آنچه در انتها یاد خواهید گرفت:

ابزار Shape در پنل Tools قرار دارند.

برای نمایش سایر ابزارهای Shape ، بر روی ابزار Rectangle در پنل Tools کلیک کرده و آن را نگه دارید.

هنگام ترسیم شکل، Smart Guides در بخش View > Smart Guides با نشان دادن اندازه شکل به شما کمک می کند

اکثر شکل ها Live هستند ، به این معنی که می توانید بدون تغییر در ابزار بعد از ترسیم آنها را ویرایش کنید. شکل های مختلف دارای ابزارک هایی برای ویرایش شعاع گوشه ، تعداد طرفین و موارد دیگر است.

در ادامه نیز از شما دعوت می کنیم تا کتاب های مرتبط با این زمینه را که در پی سی اسکریپت قرار داده شده مطالعه کنید. از جمله کتاب های موجود در این حوزه می توان به کتاب ادوبی ایلاستریتر با عنوان Adobe Illustrator CC Classroom in a Book اشاره کرد که بسیار مفید و کاربردی است.