شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 11050
بازدید: 921

آموزش گوگل ترندز امروزه علاقه‌مندان بسیاری به خود جلب نموده است. زیرا اگر شما بتوانید زبان گوگل را فرا بگیرید، به راحتی خواهید توانست جایگاه سایت خود را در رتبه‌بندی موتورهای جستجویی همچون گوگل ارتقا دهید. به صورت کلی در پاسخ به سوال گوگل ترندز چیست؟ باید بیان نمود که این ابزار یک راهکار علمی و ثابت شده است که میزان محبوبیت کلمات کلیدی در فواصل زمانی مشخص را نشان می‌دهد. در واقع به کمک آموزش گوگل ترندز شما خواهید توانست تا بهترین و پرکاربردترین کلمات کلیدی را برای وبسایت خود یافته و به کمک آنان شانس دیده شدن سایت خود را افزایش دهید. با آموزش استفاده از گوگل ترندز شما می‌توانید یک گام موثر در دیجیتال مارکتینگ برداشته و سایت خود را از هر جهت بهبود دهید. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص آموزش گوگل ترندز صحبت کرده و تمام نکات آن را از صفر تا صد بیان کنیم.

گوگل ترندز چیست؟

در گام اول از آموزش گوگل ترندز لازم است تا با چیستی این ابزار آشنا شوید. این ابزار یکی از سرویس‌های گوگل محسوب می‌شود. از لحاظ لغوی ترند به معنای “روند” است. در عمل نیز ابزاری است که میزان محبوبیت و کاربرد کلمات کلیدی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزار تقریبا از سال 2004 آغاز به فعالیت نمود و در سال 2008 به صورت رسمی جز یکی از ابزارهای گوگل معرفی گردید. مهندسان گوگل بیان می‌دارند که این ابزار نتایج خود را به صورت روزانه بروز می‌نماید. آموزش گوگل ترندز از این جهت مهم است که به کمک نتایج آن قادر خواهید بود تا گرایش‌های مردم یک منطقه خاص، نیاز جامعه، مباحث با اهمیت از نظر مردم و … را یافته و بر اساس آن اقدام به ارائه محصول و خدمات کنید.

در آموزش استفاده از گوگل ترندز شما خواهید آموخت که چگونه می‌توان به کمک آمار این ابزار، عناوین خبری پرطرفدار هر جغرافیا را آنالیز نمود. با این توصیف می‌توان متوجه شد که این نتایج تا چه اندازه قادر است برای سایت های خبری و فروشگاهی جهت معرفی محصولات و اخبار مفید باشد.

آموزش گوگل ترندز به صورت گام به گام
آموزش گوگل ترندز به صورت گام به گام

 

چه کسانی بیشتر به سمت آموزش گوگل ترندز کشش دارند؟

افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌نمایند، روزنامه نگاران، وبسایت‌های تولید محتوا و حتی خود گوگل از نتایج این ابزار می‌توانند بهره ببرند. اگر گوگل بتواند متوجه شود که کاربرانش از چه منطقه جغرافیایی وارد سایت شده‌اند و در آن منطقه بیشتر مردم به دنبال چه عباراتی بوده‌اند، لذا هیچ کس از آن دسته خالی خارج نمی‌شود و به نتایج مد نظر خود می رسد.

با توضیحاتی که در بالا عنوان شد، می‌توان متوجه اهمیت نتایج این ابزار شد. اگر به آمار و ارقام جستجوها در گوگل نگاهی داشته باشیم، متوجه خواهیم شد در هر ثانیه حدود 60 هزار جستجو در این موتور قدرتمند ثبت می‌شود اما جالب است که بدانید تنها حدود 15 تا 20 درصد آنان مربوط به موضوعات جدید هستند و بقیه آنها به جستجو پیرامون موضوعات مختلف دیگر می‌باشند. با این توضیح ابزار فوق و نتایج آن می‌تواند دیجیتال مارکتینگ را متحول نموده و آن را هدفمند نماید. در آموزش استفاده از گوگل ترندز بیان می‌شود که اولین قدم برای موفقیت در اینترنت محبوب نمودن سایت خود برای مشتریان است لذا چه گامی موثر تر از این، که بتوان محتواهایی را در اختیار کاربران قرار داد، که به دنبال آن هستند. در ادامه مثالی درج شده است که به کمک آن می‌توانید اهمیت آموزش گوگل ترندز را بهتر درک نمایید:

  • مثال:

تصور نمایید که شما دارای یک مغازه پوشاک هستید. گاها به دلیل مشکلات رفت‌و‌آمد و گاها نیز به دلیل قیمت‌های ارزان، افراد ترجیح می‌دهند تا خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. در همین راستا لازم است تا سایت خود را برای مشتری قابل فهم نموده و آن را محبوب سازید. انجام اقدامات سئو موجب می‌شود تا افراد با سایت شما آشنا شوند، البته باید در نظر داشت که این اقدامات ممکن است ماه ها به طول انجامد. در اولین قدم برای دیده شدن سایت، لازم است تا از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید. استفاده از واژگانی همانند” لباس”، “پوشاک”، “پیراهن” و مواردی از این قبیل می‌تواند مفید باشد. اما لازم است تا شما بررسی نمایید که در جغرافیای مد نظر شما کدام کلمه کلیدی بیشترین جستجوها را به خود اختصاص داده است تا به کمک آنها سایت خود را طراحی نمایید زیرا در این صورت بازدید از سایت شما به صورت موثری افزایش می‌یابد. همچنین لازم است تا شما بررسی کنید که کلمه کلیدی شما در چه بازه‌ای محبوب بوده است ؟ لازم است که به عنوان طراح از کلمات کلیدی استفاده نمایید که به مدت طولانی تری محبوب کاربران بوده‌اند.

یکی از نتایج مثبتی که پس از آموزش گوگل ترندز به دست می‌آید، بهبود سئو و افزایش فروش برای وب سایت‌های فروشگاهی می‌باشد.

بررسی فاکتورهای مهم در آموزش استفاده از گوگل ترندز:

با توضیحاتی که تا به اینجا بیان شد، می‌توان متوجه گردید که به کمک آموزش گوگل ترندز شما قادر خواهید بود تا میزان محبوبیت کلمات کلیدی خود را به راحتی بیابید و آنها را بررسی و تحلیل کنید. پس اولین فاکتوری که گوگل ترندز در آنالیز کلمات کلیدی از آن استفاده می‌نماید، میزان محبوبیت واژگان مورد استفاده است. فاکتور دومی که در آموزش استفاده از گوگل ترندز به آن توجه می شود، بازه زمانی و کلمات مشابه آن در بازه مد نظر است. در واقع این ابزار گوگل می‌تواند به شما یک ایده جدید جهت یافتن کلمات کلیدی مناسب و جایگزین ارائه دهد. توجه کنید که در سفر طولانی سئو، پیدا نمودن کلمات کلیدی مناسب همچون جمع کردن اثاث لازم برای یک سفر است. شاید برای شما نیز جالب باشد که چرا گوگل ترندز توانست در این دوره کوتاه به محبوبیت بالایی رسیده و به اولین ابزار قابل اطمینان جهت بررسی کلمات کلیدی برسد؟ در زیر این موارد شرح داده شده‌اند:

  • گوگل ترندز بسیار ساده است.

رابط کاربری پنل گوگل ترندز موجب شده است که استفاده از آن بسیار آسان و لذت‌بخش باشد.

  • گوگل ترندز دارای فیلدهای جستجوی بسیاری است.

شما می‌توانید با پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزش گوگل ترندز، جستجوهای خود را بر اساس مکان و زمان محدود نمایید تا اطلاعات مفیدتری به دست آورید.

فاکتورهای مهم در آموزش گوگل ترندز
فاکتورهای مهم در آموزش گوگل ترندز

 

  • با گوگل ترندز می‌توانید یافته‌های خود را به راحتی دسته‌بندی نمایید.

گاها رخ می‌دهد که با بررسی کلمات کلیدی مایل هستید تا آنهایی که دارای ارزش کمتری هستند را در دسته‌های جداگانه‌ای قرار دهید. در این شرایط می‌توانید از ابزارهای موجود در گوگل ترندز استفاده کنید.

  • در گوگل ترندز شما می‌توانید کلمات کلیدی را مقایسه کنید.

با این ابزار شما می‌توانید 5 نمونه از کلمات کلیدی مد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کرده و میزان محبوبیت آنها را بر اساس فاکتورهای مد نظر خود بررسی کنید.

گوگل ترندز یا keyword planner؟

در حال حاضر keyword planner یکی از رقبای اصلی گوگل ترندز محسوب می‌شود. یکی از تفاوت‌های اصلی این دو ابزار در نوع فعالیت آنها است. در گوگل ترندز شما میزان نسبی جستجوها را به دست می‌آورید. در حالی که به کمک keyword planner میزان دقیق جستجوها قابل بررسی است. برای روشن شدن این موضوع به مثال زیر توجه کنید:

  • مثال:

فرض کنید در یک بازه یک ساله میزان محبوبیت ” سئو” را با استفاده از ابزار گوگل ترندز بررسی نمودید. نتایجی که این بررسی به شما نشان می دهد به این صورت است که برای ماهی که بیشترین جستجو صورت گرفته عدد 100 درج خواهد شد و برای سایر ماه‌ها نسبت به ماه قبلی یک نسبت در نظر گرفته می‌شود.

با مثال فوق معنای نسبت به درستی قابل درک است اما حالا سوال اینجا است که از کدام ابزار می‌بایست استفاده نمود؟

در پاسخ به این سوال باید بیان داشت که این دو ابزار هر دو می توانند به شما در یافتن کلمه کلیدی مناسب کمک نمایند اما نوع فعالیت آنان با یکدیگر متفاوت است. اگر قصد دارید تا از ابزاری بهره ببرید تا به شما نشان دهد که کلمات انتخابی شما در طول دوره مد نظر چه تغییری نموده‌اند یا کلمات پرتکرار مشابه و هم راستا را پیشنهاد دهد، بهترین گزینه استفاده از گوگل ترندز است. در مقابل اگر مقدار دقیق جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاصی را در نظر دارید، می‌بایست از کیورد پلنر بهره ببرید.

آموزش گوگل ترندز:

پس از آنکه به این سوال پاسخ دادید که گوگل ترندز چیست و چه مزایایی دارد، نوبت به آن است که با آموزش استفاده از گوگل ترندز نیز آشنا شوید. در همین راستا، در این بخش قصد داریم تا به صورت گام به گام آموزش گوگل ترندز را در اختیارتان قرار دهیم. برای اینکه بتوانید از ابزار مذکور استفاده نمایید، در گام اول لازم است تا وارد لینک زیر شوید:

https://www.google.com/trends

از این طریق شما به وب سایت اصلی ریدایرکت خواهید شد. در صفحه جدید بخشی تحت عنوان Enter a search or a topic وجود دارد که می‌توانید از این قسمت، کلمه کلیدی مد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید جستجو را انتخاب کنید. پس از اینکه آنالیزهای این ابزار به اتمام رسید، پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.

آموزش گوگل ترندز به صورت تصویری
آموزش گوگل ترندز به صورت تصویری

 

در این مثال از واژه کلیدی” طراحی سایت” استفاده شده است. با توجه به نموداری که نمایش داده می‌شود، می‌توانید بررسی کنید که در هر دوره زمانی میزان محبوبیت این کلمه کلیدی تا چه میزانی بوده است. اگر دقت نمایید در کنار کلمه کلیدی شما، گزینه ای با نام Compare نیز وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد که کلمه کلیدی دیگری در آن وارد کرده و نتایج این دو کلمه کلیدی را با یکدیگر مقایسه کنید.

بررسی کلمه کلیدی در آموزش گوگل ترندز
بررسی کلمه کلیدی در آموزش گوگل ترندز

 

ستون افقی در این گراف مربوط به زمان بوده و ستون عمودی نیز میزان محبوبیت نسبی را نشان می‌دهد. یکی از مزیت‌هایی که در آموزش گوگل ترندز نیز می‌توانید مشاهده نمایید، این مورد است که گراف هر کدام از کلمات کلیدی با یک رنگ نمایش داده می‌شود لذا به راحتی امکان مقایسه بین آنها به صورت بصری وجود دارد. با توجه به تصویر فوق شما قادر خواهید بود تا از بخش United States ناحیه مربوط به کلمه کلیدی خود را محدود نموده و به هر بخش مد نظر خود تغییر دهید. در نظر داشته باشید که گوگل ترندز نهایتا امکان مقایسه 5 کلمه کلیدی را برای شما فراهم می‌آورد.

در گام بعدی آموزش گوگل ترندز قصد داریم تا شما را با فاکتورهایی که در بالای گراف‌های ترندز درج شده است، آشنا نماییم. لذا لطفا به تصویر زیر دقت نمایید:

بررسی کلمه کلیدی در آموزش گوگل ترندز
بررسی کلمه کلیدی در آموزش گوگل ترندز

  • در بخش 1 شما قادر خواهید بود تا ناحیه و جغرافیای مد نظر خود را وارد نموده و نتیجه جستجو را در آن ناحیه آنالیز نمایید. جالب است که بدانید این مورد شامل تحریم نشده و شما قادر خواهید بود تا نام شهرهای کشور ایران را نیز وارد نمایید.
  • در بخش 2، این امکان برای شما فراهم است تا بازه مورد نظر خود را وارد نمایید تا نتایج آنالیز بر اساس دوره انتخابی شما ارائه شود. در این بخش شما می‌توانید سابقه جستجوها را از چند ساعت تا چند ماه و حتی سال محدود کنید.
  • در بخش 3 از آموزش استفاده از گوگل ترندز، شما می‌توانید دسته کلمه کلیدی خود انتخاب نمایید. به طور مثال تصور نمایید که کلمه کلید مد نظر شما apple می‌باشد. این مورد هم مارک یک کامپیوتر و هم یک میوه است. با انتخاب دسته متناسب با کامپیوتر، شما می‌توانید به آنالیز دقیق‌تری دسترسی داشته باشید .
  • در بخش 4، می‌توانید نوع قالب جستجو را انتخاب نمایید. به طور مثال می‌توانید انتخاب کنید که قالب مد نظر شما از نوع عکسی، فروشگاهی و … باشد.

به عنوان یک نکته در آموزش گوگل ترندز به این مورد توجه نمایید که اگر قصد داشته باشید یک کلمه کلیدی را در چند دسته بررسی نمایید می‌توانید از علامت “+” استفاده کنید. به طور مثال قصد دارید که طراحی سایت در زمینه‌های برنامه‌نویسی، بازاریابی دیجیتال جستجو شود در این صورت دسته‌ها را به صورت زیر لازم است تا وارد نمایید:

برنامه‌نویسی+ بازاریابی دیجیتال

آشنایی با ویژگی‌های منحصر بفرد گوگل ترندز:

تا به ا‌ینجا در بحث آموزش گوگل ترندز تلاش شد تا مباحث عمومی بیان شوند، اما آنچه که باعث می‌شود این ابزار قدرتمند بسیار پرطرفدار باشد، در زیر به آن اشاره شده است:

  • ویژگی interested by subregion

اگر خاطرتان باشد در بالا توضیح داده شد که چگونه می‌توان نتایج جستجوی این ابزار را با توجه به کشور خاصی محدود نمود. با استفاده از ویژگی interested by subregion شما قادر خواهید بود تا بر اساس شهرهای هر کشور نیز جستجوی خود را خاص‌تر و محدودتر کنید. برای درک این موضوع لطفا به تصویر زیر دقت نمایید. در بخش سمت راست این تصویر می‌توانید مشاهده نمایید که میزان جستجوی کلمات کلیدی مد نظر شما در کدام یک از شهرهای کشور از همه بیشتر بوده است. با داشتن این اطلاعات، بحث دیجیتال مارکتینگ شما هدفمندتر خواهد شد.

معرفی بخش های مختلف در آموزش گوگل ترندز
معرفی بخش های مختلف در آموزش گوگل ترندز

در بخش subregion شما با گزینه‌های زیر روبرو می‌شوید:

معرفی subregion در آموزش گوگل ترندز
معرفی subregion در آموزش گوگل ترندز

بخش 1: برای این شما بتوانید در آموزش گوگل ترندز، نوع مشاهده آنالیز را بر روی شهر قرار دهید، لازم است تا گزینه SUBREGION را انتخاب کنید.

بخش2: به کمک این قسمت شما قادر خواهید بود که نتایج نمایش داده شده شهرها را به صورت لیستی بررسی نمایید. اگر شما صفحه خود را به صورت نصف، تغییر سایز دهید، با کمک این بخش نتایج شهرها همچنان نمایش داده می‌شود.

بخش 3: اگر قصد دارید تا نتایج آنالیز گوگل ترندز را به صورت یک فایل اکسل داشته باشید، می‌توانید از این بخش بهره ببرید.

بخش 4: از این قسمت شما قادر خواهید بود تا کدهای HTML صفحه مذکور را کپی نموده و در سایت خود از آن بهره ببرید یا نحوه نمایش را به صورت موبایل یا دسکتاپ تنظیم کنید.

بخش 5: از طریق این گزینه نیز قادر خواهید بود تا نتایج به دست آمده از آنالیز را در محیط‌های مجازی تعریف شده به اشتراک بگذارید.

Related Topics و Related queries2-

بی‌شک می‌توان گفت که این بخش از آموزش گوگل ترندز جز پرکاربردترین بخش‌های این ابزار گوگل است. در این بخش گوگل ترندز به شما یک لیست از کلمات کلیدی مشابه و پرکاربرد را ارائه می‌دهد که کاربران بر اساس آنها توانسته‌اند به محتواهایی نزدیک به محتوای شما برسند. باید در نظر داشته که محتواهای این بخش در دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • Related Topics: در این قسمت می‌توانید عناوینی را که به موضوع شما مناسب است مشاهده کنید.
  • Related queries: این بخش نیر مربوط به سوالاتی است که کاربران با جستجو آنها به موضوعات و محتوای مد نظر شما خواهند رسید.

تا به این مرحله از آموزش استفاده از گوگل ترندز، تقریبا با نحوه فعالیت این ابزار و گزینه‌های پیش رو آشنا شدید. اما در ادامه می‌توانید محیط کاربری گوگل ترندز را بهتر مشاهده کرده و با پنل کاربری آن آشنا شوید.

آشنایی با پنل کاربری گوگل ترندز:

پس از آنکه شما وارد پنل کاربری این ابزار می‌شوید، گزینه های زیر پیش روی شما قرار خواهند گرفت:

  • Trending Searches:

در این بخش از ابزار گوگل ترندز شما قادر هستید تا با توجه به هر جغرافیا و ناحیه ترندهای پرکاربرد را مشاهده نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که با توجه به بحث تحریم ایران، این مورد از داخل کشور غیر قابل دسترس است.

آموزش گوگل ترندز و کار کردن با آن
آموزش گوگل ترندز و کار کردن با آن

 

البته در همین بخش و از طریق Subscribe می توانید تایید نمایید تا اطلاعات برای شما ایمیل شوند. با کمی اندیشه می‌توان متوجه شد که این مورد برای سایت‌های خبری بسیار با اهمیت است. البته با انتخاب Realtime search trends از بخش Subscribe شما قادر خواهید بود که از ترندهای 24 ساعت گذشته مطلع شوید.

آموزش گوگل ترندز و نکات آن
آموزش گوگل ترندز و نکات آن

 

البته در کنار هر ترند یک نمودار نیز وجود دارد که نشان دهنده آخرین تغییرات طی 24 ساعت گذشته می‌باشد.

  • Year in Search– :

با استفاده از این گزینه در آموزش گوگل ترندز شما می‌توانید از برترین ترندها در هر سال باخبر شوید. برای این مورد نیز مطابق با تصویر زیر اقدام به انتخاب year in search می‌نماییم.

آموزش گوگل ترندز و دانستنی های آن
آموزش گوگل ترندز و دانستنی های آن

 

البته باید این مورد را در نظر داشت که گوگل با استفاده از این ابزار هر ساله کلیپی را منتشر نموده و در آن از برترین ترندهای آن سال صحبت می‌نماید.

گوگل ترندز و بحث بازاریابی:

تمام هدف از آموزش گوگل ترندز و فعالیت این ابزار، به این خاطر است که شما بتوانید بهترین کلمات کلیدی را برای وبسایت خود انتخاب نموده و بر روی آنان سرمایه‌گذاری کنید. با این تفسیر قصد داریم در زیر بیان داریم که چرا این ابزار برای بازاریابی دیجیتالی می‌تواند موثر واقع شود:

  • می تواند از ترندهای مناسبتی یا فصلی آگاه شوید:

این مورد در وبسایت‌های فروشگاهی بسیار مشاهده شده است که اقدام به ارائه خدمات یا کالایی به صورت مقطعی و مناسبتی می‌نمایند. در این شرایط استفاده از کلمات کلیدی مناسب می‌تواند موجب دیده شدن سایت آنها توسط خزنده‌های گوگل شود.

  • می‌توانید عبارات مناسب را به جای تک واژه‌ها برای محتوای خود به عنوان کلمات کلیدی در یابید:

این مورد در رتبه و جایگاه سایت شما می‌تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. پیشنهاد می‌شود قبل از اینکه گوگل ترندز و نتایج آن را بررسی ننمودید، محتوایی تولید نکنید زیرا عموما در این شرایط افراد به سراغ تک واژه به عنوان کلمه کلیدی می‌روند در صورتیکه این موارد نمی‌توانند انتخاب خوبی باشند و رقابت برای آنها بسیار زیاد است. ابزار گوگل ترندز با پیشنهاد عبارات مشابه می‌تواند الهام‌بخش کلمات کلیدی باشد که به صورت عبارت است. این کلمات می‌توانند محتوای شما را خاص نموده و امکان مشاهده آنها را توسط کاربر افزایش دهد.

  • می توانید از این ابزار استفاده کرده و محتوا های پرمخاطب را مشاهده کنید:

شما به عنوان شخصی که تولید محتوا می‌کنید، لازم است تا بر روی محتواهایی سرمایه گذاری کنید که توسط بازدیدکنندگان مورد توجه است. در همین راستا ابزار گوگل ترندز می‌توانید به صورت روزانه، سالانه، مناسبتی و … موضوعات مهم را به شما ارائه دهد که به کمک آنها بازدید سایت را افزایش داده و رتبه سایت خود را بهبود دهید.

  • می توانید تقویم محتوایی ایجاد کنید:

یکی از فاکتورهایی که در سئوی سایت تاثیر مثبتی دارد، توجه به تاریخ نشر مطالب است. شما باید در زمانی مطالب خود را در اینترنت قرار دهید که کاربران به دنبال آن هستند. به طور مثال اگر طی بررسی‌های انجام شده بتوانید متوجه شوید که هر سال در ماه مهر عبارت کلیدی “خرید کتانی مدرسه” بیشترین جستجو را دارد لذا می‌توانید محتوای خود را در ماه مهر منتشر نمایید تا کاربران آن را با احتمال بیشتری مشاهده کنند.

  • می‌توانید منطقه هدف خود را شناسایی نمایید.

گاها رخ می‌دهد که شما به عنوان فروشنده یک محصول به دنبال یافتن مشتری از طریق اینترنت هستید، با کمک ابزار گوگل ترندز شما می‌توانید بررسی نمایید که در کدام جغرافیا برای عبارات مد نظر بیشترین جستجو صورت گرفته تا بر اساس آن اقدام به سرمایه‌گذاری و تبلیغات در آن منطقه خاص نمایید.

  • می توانید استراتژی یوتیوب خاصی را برنامه‌ریزی نمایید.

با توجه به توضیحاتی که در بالا عنوان شد از طریق این ابزار شما می‌توانید به آنالیز یوتیوب و ویدیوهای منتشر شده در آن نیز بپردازید. لذا برای انتشار فیلم‌های خود یک برنامه منسجم و صحیح داشته باشید.



نویسنده

مدیر سایت
تلاش می کنیم بهترینها را برایتان دست یافتنی می کنیم! وقتی می بینیم که نیازهای شما با محصولات سایت ما برطرف می شود، بسیار خرسند می شویم. ما پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته از طریق تیکتینگ و چت آنلاین داریم.