شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 6492
بازدید: 856

پلاگین AMP یا Accelerated Moblie Pages توسط گوگل در سال ۲۰۱۶ توجه به رونق استفاده از موبایل برای بازدید از صفحات وب ایجاد شد. این فریم‌ورک باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت در موبایل و همچنین بهبود سئوی وب سایت شما می‌شود. در این مقاله تیم پی سی اسکریپت تلاش دارد تا شما را با مزیت های این پلاگین آشنا نماید.

طبق گزارش گوگل پلاگین AMP زمان لود را بین 15 تا 85 درصد در تست‌های اولیه کاهش داده است. در دسامبر سال 2015 گوگل عنوان کرد صفحات موبایل ممکن است یک عامل رنکینگ باشند. همانطور که انتظار می‌رود طراحان حرفه‌ای وب، بازاریابان و سئوکارها شروع به آنالیز کرده‌اند که صفحات موبایل چگونه می‌تواند روی صفحات وب تاثیر بگذارند. آن‌ها به نمونه‌هایی برخوردند که به این حقیقت اشاره دارد که AMP درواقع تاثیر زیادی روی رنکینگ موتور جستجوی موبایل دارد. در نات شل صفحاتی که از نظرAMP بهینه‌سازی شده‌اند رنک بهتری می‌گیرند و سریع‌ترند و بازدیدکنندگان بیشتری از صفحات موبایل تبدیل به مشتری می‌شوند.

 

تاریخچه پلاگین AMP :

AMP باید بخشی از استراتژی محتوای موبایل شما در نظر گرفته شود. پلاگین AMP از همکاری بین گوگل و توییتر به وجود آمده است.

به بیانی ساده‌تر صفحات پرسرعت موبایل یک پروژه منبع باز است که به منظور بهینه‌سازی سریع‌تر صفحات موبایل طراحی شده است. این شبیه به داشتن صفحه‌ای است که موبایل‌پسند باشد و لود آن سریع‌تر باشد و در عین حال به پایه‌ها نیز پایبند است.

AMP نشان می‌دهد که گوگل تمرکزش را روی کاربران گذاشته است. هرگاه گوگل یک آپدیت این چنینی منتشر می‌کند شاید فکر کنید که آن‌ها تنها نگران درآوردن پول بیشتری برای خودشان هستند. این حقیقت دارد، چراکه هرچه کاربران راضی‌تر باشند بیشتر به سمت گوگل کشیده می‌شوند و این به معنای تبلیغات بیشتر است.

صفحات پرسرعت موبایل (AMP) یک پروژه یا پلت‌فرم ابتدایی منبع باز است که هدفش را روی کمک به ناشران در بهبود سرعت و خوانش صفحات محتوایی موبایلشان قرار داده است.

 

مزایای استفاده از پلاگین AMP

  • افزایش لود سایت : سرعت درواقع خود صفحه بروزر موبایل شماست. محتوای خوب هم حائز اهمیت است، اما تا زمانیکه صفحه شما در دسترس نباشد کاربران آن‌ها را نمی‌خوانند.
  • بازدید بیشتر کاربران از طریق موبایل : وگل شروع به نمایش نتایج AMP در لیست‌های ارگانیک کرده است. شما می‌توانید این نتایج را با نمادهای سبز رنگ AMP شناسایی کنید.
  • پشتیبانی بهتر: یشتر افراد یک وب‌سایت یا یک بلاگ را راه انداخته‌اند تا پول دربیاورند و آن‌ها را با شغل روزانه‌شان جایگزین کنند. با نگاه به نسخه‌های دسکتاپ و بروزر موبایل از صفحات وب می‌توان به سادگی نتیجه گرفت که چیزهای زیادی می‌توانند حواس ما را از این قضایا پرت کنند.

نصب پلاگین AMP :

برای راحتی کاربران وردپرس صفحات پرسرعت موبایل می‌تواند در عرض چندثانیه در آن پیاده‌سازی شود.

به منظور انجام این کار شما باید پلاگینAMP وردپرس را از تیم وردپرس نصب و فعال کنید. پلاگینAMP اتوماتیک هیچ تنظیماتی ندارد، اگرچه در پست‌های بلاگ عملکرد بسیار خوبی داشته و تقریبا با تمام تم‌های وردپرس سازگار است. می‌توانید صفحهAMP را در اعتبارسنج AMP تست کنید. برای توسعه کاربرد و بهبود ظاهر صفحاتAMP توصیه می‌کنیم که از این پلاگین جایگزینAMP For WP استفاده کنید. بعد از نصب و فعال‌سازی پلاگین به تنظیمات فوری صفحه در پنل ادمین بروید. در بخش General در صورت لزوم لوگوی سایت را آپلود کنید. اندازه توصیه شده تصویر 190*36 پیکسل است. با استفاده از دکمه Resize می‌توانید اندازه دلخواه تصویرتان را ببینید. برخلاف AMP on WordPress by Automattic اگر به نسخهAMP صفحات استاتیک نیاز داشتید دکمه را به حالت On تغییر دهید.