شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4091
بازدید: 606

شاید شما هم جز آن گروهی باشید که در کسب و کار خود به دنبال سرمایه گذاری هستید. شاید از نظر شما مسکن مورد مناسبی باشد ولی از نظر همسرتان خودرو گزینه بهتری باشد. هم اکنون پاسخ پی سی اسکریپت را در خصوص سر ما یه گذاری می خوانیم:

گوگل ادوردز:

ماشین ، سکه ، ملک همگی در مکان خود گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است اما مناسب تر از آن سرمایه گذاری در حرفه و تخصص خودتان است.چرا ؟

1- نیاز به صرف وقت و هزینه بسیار برای یادگیری نکات تجارت جدید نیست.

2- استرس های ناشی از نتیجه تصمیم و عدم آگاهی از آینده کار وجود ندارد.

پیشنهاد ما استفاده از گوگل ادوردز و سرمایه گذاری در تبلیغات گوگل است. اگر شما میزان درآمد و خرج خود را محاسبه کرده و مطلع هستید با گوگل ادورز می توانید به سود گاها 100 درصد برسید. به طور مثال فرض کنید 100 دلار برای خرج تبلیغات مصرف نموده اید، در این حالت 330 دلار به حساب شما برگشت داده می شود لذا شما توانسته اید 100 دلار خود را 4 برابر کنید.

نحوه عملکرد گوگل ادوردز:

Google AdWords در حالت کلی به تجار اجازه می دهد تا تبلیغات خود را در نتایج گوگل نمایش دهند. این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی خواهد بود که قبلا جستجو شده اند. در واقع با گوگل ادورز شما برای تبلیغات خود بودجه تعریف خواهید نمودو زمانی مبلغ از حساب شما کسر می گردد که بر روی لینک های تعریف شده شما کلیک شود. این سرویس تبلیغاتی آنلاین بر اساس کلمات کلیدی عمل می کند پس تجارت های مختلف می توانند روی کلمات کلیدی خود تمرکز کنند و تبلیغات جدیدی راه اندازی نمایند. پس از هر جستجو تبلیغات گوگل معمولا در قسمت بالا یا سمت راست نتایج نمایش داده می شود. در کنار این لینک ها معمولاً عبارت “Ad” یا “Sponsored Links” به چشم می خورد.

جالب است بدانید که از هر سه دلاری که برای تبلیغات خرج می شود 1 دلار به گوگل اختصاص داده می شود. بیش از 95% از درآمد 60 میلیارد دلاری سالانۀ گوگل از «گوگل ادوردز» به دست می آید. هم اکنون گوگل بیش از 1 میلیون کاربر تبلیغاتی فعال دارد.

گوگل ادورز ساده است اما آسنا نیست. شرکت های بسیاری وجود دارند که سرماسه خود را از دست داده اند. به زبان ساده شما می بایست تبلیغات با کیفیتی را به همراه قیمت خوب ارائه دهید تا برد نسیب شما گردد.

سه عامل موفقیت در گوگل ادوردز:

1- صبر : عامل اساسی که باعث می شود شرکت ها در گوگل ادورز ضرر کنند ، خرج نمودن پل بسیار در مدت زمان اندک است. به عبارت دیگر اگر صبور نباشید و تنها هزینه نمایید به نتیجه ای نخواهید رسید.

2- هزینه معین : برای این مورد هزینه مشخص شده ای را در نظر بگیرید و بیش از ان خرج نکنید تا نتیجه کار مشخص شود.

3- از انجام فعالیت های پیچیده در آغاز کار جلوگیری کنید. با آسان ترین راه آغاز نمایید و تا مشخص شدن نتیجه همان را پیش ببرید.

 

اصطلاحات گوگل ادوردز:

Keyword یا کلمۀ کلیدی: عبارتی که کاربر با جستجو کردن آن به تبلیغ شما می رسد.

Impression : نرخی که نشان می دهد تبلیغات شما چند بار در جستجوهای کلمات کلیدی نمایش داده شده اند.

تعداد کلیلک : گوگل تعداد کلیک هایی که بر تبلیغات شما می شود را می شمارد و سپس به ازای هر کلیک از شما پول می گیرد.

Click-Through-Rate: میزان افرادی که با کلیک بر روی تبلیغات به صفحه سایت شما مراجعه نمودند که از تقسیم تعداد کلیک ها بر Impression به دست می آید.

CPC یا هزینه پرداختی بابت هر کلیک: می تواند پائین تر از پیشنهاد نهایی شما باشد. مخصوصاً اگر تبلیغات شما از کیفیت امتیاز خوبی برخوردار باشند. این امتیاز به عواملی مانند تجربۀ کاربر بروی Landing Page تبلیغاتی شما و ارتباط بین موضوع وب سایت و تبلیغتان بستگی دارد.

در گوگل ادورز در ابتدا شما یک مبلغ به عنوان بودجه تعیین می کنید سپس معین می نمایید به ازای هر کلیک چقدر هزینه در نظر گرفته شود. حال اگر برای تبلیغی شما مبلغ 1 دلار را در نظر گرفته باشید اما دیگران برای همان کلمه کلیدی بودجه بیشتری را عنوان کنند ، آنان برنده این مزایده خواهند بود.

 

معمولاً شرکتها به سرعت، هزاران دلار را در AdWords خرج می کنند. از آنجاییکه بودجۀ تعیین شده در ادوردز به صورت روزانه است، تا زمانیکه شما روند تبلیغات را متوقف نکنید، این روند برای همیشه ادامه خواهد داشت.

در ادامه این اموزش به مراحل کار و ایجاد اکانت پرداخته می شود.