شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3760
بازدید: 743

امنیت در دنیای وب همیشه حرف اول را می زند. هک سایت وردپرسی نیز یکی از رخنه های موجود در امنیت وبسایت است. به عنوان یک مدیر سایت خوب است که با راه های جلوگیری از هک سایت وردپرس آشنا شوید. در ادامه همراه ما باشید.

در واقع هک سایت دلایل زیادی دارد و در عمل راه های زیادی برای جلوگیری از هک سایت وردپرس وجود دارد. به نظر شما چاره کار کجاست؟ چگونه می توان از هک سایت وردپرس جلوگیری کرد؟

جلوگیری از هک سایت وردپرس / Secure WordPress Sites From Hack

رمز عبور

سعی کنید در هنگام راه اندازی وردپرس از انتخاب نام کاربری پیش فرضی که معمولا «Admin» است، اجتناب کنید. همیشه از یک رمز عبور قوی استفاده کنید. به طور حتم استفاده از کلمه عبور پیش فرض شانس موفقیت هکرها در هک سایت شما را افزایش می دهد. چرامه هکرها غالبا از نام کاربری پیش فرض برای حمله به سایت شما استفاده می کنند. در نتیجه خیلی سریع و به راحتی به آن دسترسی پیدا می کنند. نکته دیگر در ارتباط با این بخش این است که می بایست هر چند وقت یک بار رمز عبور خود را تغییر دهید تا در صورت به سرقت رفتن رمز عبورتان خیالتان از هک نشدن سایت راحت باشد. همچنین از نمایش عمومی نامتان در سایت اجتناب کنید. در واقع یک هکر به سادگی می تواند از روی نام نویسنده سایت آن را متوجه شود.

بروز رسانی

از به روزرسانی هسته وردپرس خود غافل نشوید. از آنجایی که این سیستم مدیریت محتوا همواره در تلاش برای رفع مشکلات و ارائه نسخه بهبود یافته است خوب است که همیشه از آخرین نسخه آن استفاده کنید نا مشکلات امنیتی مواجه نشوید. بروز رسانی بعدی مربوط به افزونه ها یا پلاگین های نصب شده است. به این دلیل که افزونه ها به عنوان یک حفره امنیتی از نگاه هکر شناخته می شود، می بایست برای جلوگیری از هک سایت وردپرس همواره آن ها را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید.

اعتبار

سعی کنید از افزونه ها و تم های قابل اعتماد استفاده کنید. برای افزایش امنیت سایت وردپرسی خود از افزونه ها و تم های نسخه اصلی استفاده کنید. قبل از نصب
آن ها ابتدا بررسی کنید و از صحت و اصالت آن اطمینان کسب کنید. سعی شود منابعی که از آن دانلود را انجام می دهید، از اعتبار کافی برخوردار باشند.

پشتیبان گیری

به طور منظم از سایت خود پشتیبان گیری کنید. این کار از نظر امنیتی و … بسیار مهم است. شما عزیزان می توانید در صورت لزوم بسته آموزشی افزایش امنیت وردپرس را از پی سی اسکریپت تهیه کنید.

از دیگر را ه های جلوگیری از هک سایت وردپرس می توان به نصب افزونه ورود رمزگذاری شده، استفاده از گواهینامه SSL خصوصی، انتخاب هاست معتبر و … اشاره داشت. آیا تا به حال سایت وردپرسی شما هک شده است؟ چه مشکلاتی گریبان گیر شما شد؟