شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3714
بازدید: 1332

19وظیفه ربات اینستاگرام چیست ؟

عملکرد ربات اینستاگرام به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که برخی از اعمال را در اکانت اینستاگرام هم چون نشر کامنت، افزایش فالوور و … را انجام می دهد.

مساله، بسته شدن اکانت اینستاگرام به دلیل کامنت های بسیار ، فالورهای زیاد در بازه زمانی کوتاه و … است. آنچه مهم است کنترل و مدیریت مناسب فعالیت ها می باشد. با جستجو در اینتنرت ممکن است ربات های اینستاگرام متفاوتی را مشاهده نمایید ولی معیار انتخاب یک ربات اینستاگرام خوب چیست ؟

 

  • امن باشد : وقتی شما اطلاعات اکانت خود نظیر یوزرنیم و پسورد را برای ربات ست می کنید به این معنا است که ربات به تمام اطلاعات شما دسترسی خواهد داشت .
  • امکانات لازم را داشته باشد : یک ربات خوب جهت افزایش فالور می بایست امکاناتی چون فالو / آنفالو / لایک / کامنت /هشتگ را داشته باشد.
  • کاربرپسند بودن : کار کردن با ربات می بایست همواره آسان باشد. کاربر باید بتواند بر اساس سلایق خود تنظیمات را اعمال کند.

ربات های اینستاگرام در دو زیر گروه اصلی تقسیم بندی می شوند :

 

ربات های تحت وب

ربات های تحت ویندوز

 

ربات های تحت وب به ربات هایی گفته می شود که در محیط سایت اصلی و پیشخوان می توانید با آن فعالیت نمایید. از طرف دیگر ربات های تحت ویندوز در محیط ویندوز اجرا می شوند و به صورت کلی یک نرم افزار ویندوزی همچون اکسل می باشند.

آنچه مسلما مهم است هزینه ربات های اینستاگرام می باشد:

در انتخاب ربات باید دقت نمایید که قصد انجام چه کاری دارید. اگر تنها یک اکانت اینستاگرام دارید پیشنهاد ما استفاده از ربات های تحت وب است. ربات های تحت ویندوز هزینه بالایی دارند زیرا برای فعالیت نیاز به سیستمی دارند که به صورت 24 ساعته روشن بود تا امکان اجرا شدن برنامه را فراهم آورد. در نتیجه خود نیاز به یک سرور دارد که قاعدتا هزینه بالایی برای آن می بایست پرداخت شود.

خب تا به اینجا هزینه ربات و هزینه سرور وجود دارد اما اگر شما بخواهید از سرور خود به بیش از 5 اکانت اینستاگرام متصل شوید لازم است حتما پراکسی تهیه کنید و خب برای این مورد نیز می بایست هزینه پرداخت نمایید.

 

معرفی ربات اینستاگرام :

اینستاربات (InstaRobat)

شاخصه اصلی این ربات پشتیبانی بی نظیر ان است . تهیه بکاپ های منظم این نوید را به شما می دهد که دیگر نگران از بین رفتن اکانت خود نباشید.

 

اینستاساز (InstaSaz)

 

این ربات بروز است. قابلیت درج هشتگ ، لایک کامنت و درج موقعیت جغرافیایی از جمله امکانات جدید این ربات است. ولی بازخوردی که از عملکرد این ربات داشتیم پشتیبانی ضعیف آن است.

 

روبوکلیک (RoboClick) و اینستاگرام بات (InstagramBot)

 

ربات های روبوکلیک و اینستاگرام هر دو دارای یک پلتفرم هستند و با ثبت نام در یکی از این پلتفرم ها خواهید دید در دیگری نیز صاحب اکانت می باشید. مشاهده شده است که در بعضی از ورژن های این ربات امکان لایک کامنت وجود ندارد. اما همواره امکان انتخاب هشتگ، موقعیت جغرافیای و کاربر هدف ممکن است.