شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4887
بازدید: 1361

آموزش پیش رو شما را با نحوه ایجاد اشکال در ادوبی ایلاستریتور (Adobe Illustrator CC 2019) آشنا می کند. در ادامه با آموزش ایلاستریتور همراه ما در پی سی اسکریپت باشید.

 

ویدئوی ردیابی ایجاد اشکال در ادوبی ایلاستریتور

در این قسمت از آموزش ادوبی ایلاستریتور 2019 یاد خواهیم گرفت که از دستور Image Trace نحوه ردیابی آثار هنری را برای ایجاد شکل هایی که می توانید ویرایش کنید، بیاموزید. برای شروع کار فایل زیپی را که شامل فایل های نمونه است دانلود کنید و سپس طبق ویدئوی آموزشی قرار داده شده مراحل را طی کنید. برای دانلود از اینجا اقدام کنید.

[media type=”aparat” id=”nGZTL”]

 

آنچه در ردیابی ایجاد اشکال در ادوبی ایلاستریتور یاد گرفتید:

  • یاد خواهید گرفت که با رفتن به مسیر File > Place ، تصاویر raster را به پروژه های Illustrator خود اضافه کنید.
  • با ابزار Selection تصویری را انتخاب کنید.
  • بر روی Image Trace در پنل Properties در سمت راست سند کلیک کنید و یک تنظیم از پیش تعیین شده برای تنظیم گزینه های ردیابی انتخاب کنید. برای تعهد به ردیابی و تبدیل به آثار هنری قابل ویرایش ، روی گزینه Expand در پنل Properties کلیک کنید.
  • بر روی ابزار Direct Selection کلیک کرده و نگه دارید ، و ابزار Lasso را در پنل Tools انتخاب کنید. برای انتخاب آن ، آثار هنری ردیابی شده را بکشید. پس از انتخاب Edit > Copy، مسیر Edit > Paste را برای چسباندن آثار هنری انتخاب کنید.
  • برای دسته بندی آثار هنری ، بر روی دکمه Group (در نزدیکی پایین پنل Properties) کلیک کرده و با آن به عنوان یک شی واحد رفتار کنید.
  • برای تغییر رنگ آن ، روی پنل Properties در سمت راست سند کلیک کنید.

در ادامه پست های آموزش ایلاستریتور در پی سی اسکریپت همراه ما باشید.

در پایان نیز از شما دعوت می کنیم تا کتاب های مرتبط با این زمینه را که در پی سی اسکریپت قرار داده شده مطالعه کنید. از جمله کتاب های موجود در این حوزه می توان به کتاب ادوبی ایلاستریتر با عنوان Adobe Illustrator CC Classroom in a Book و چگونه یک تصویرگر شویم اشاره کرد که بسیار مفید و کاربردی است.