شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 8652
بازدید: 1115

در این پست از پی سی اسکریپت قصد معرفی چند افزونه پرکاربرد در زمینه گزارش خرابی لینک دانلود را داریم، لطفا تا انتها مطلب همراه ما باشید. احتمالا در برخی از سایتهای دانلود نرم افزار با فرمی برای گزارش لینک خراب یا اطلاع مدیر از انتشار نسخه جدید نرم افزار در انتهای مطلب مواجه شده اید که کاربر یا بازدیدکنندگان می توانند از طریق آن و با پر کردن چند فیلد، اطلاعیه ای برای مدیر سایت ارسال کنند و او را در جریان خرابی لینک دانلود قرار دهند تا آن را اصلاح کند.

البته این افزونه ها کاربردهای زیادی دارند که باتوجه به موضوع فعالیت سایت می توان آنرا بکار گرفت به عنوان مثال در سایتهای خدماتی می توان برای ارسال سریع سفارش توسط بازدیدکننده فرم را در انتها بخش نمونه کارها قرار داد یا در سایتی با موضوع معرفی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توان برای گزارش محتوای نامناسب صفحه معرفی یا تبلیغ شده از آن استفاده کرد.

 

افزونه گزارش خرابی لینک wp-reportpost :

wp-reportpost یک افزونه قدیمی برای گزارش خرابی لینک ها می باشد که همچنان با نسخه های جدید وردپرس سازگاری دارد و مورد استفاده قرار می گیرد . پس از نصب و فعال سازی افزونه wp-reportpost شما با مراجعه به پنل تنظیمات افزونه و انتخاب چند عنوان جهت گزارش و تنظیم کردن آن این امکان را به کاربران خود می دهید که در صورت مشاهده یکی از آن مشکلات با کلیک بر روی گزینه report this (می توانید آن را به متن مورد نظر تغییر دهید) و انتخاب نوع گزارش و پر کردن بخش توضیحات فرم را برای مدیر سایت ارسال کنند.

پس از نصب و فعال سازی افزونه به طور خودکار عبارت report this به انتهای پست های شما اضافه خواهد شد که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند با انتخاب عنوان گزارش ، وارد کردن ایمیل و در صورت نیاز بخش توضیحات فرم را به صورت Ajax برای مدیر سایت ارسال کند.

دانلود افزونه wp-reportpost از مخزن وردپرس

 

افزونه گزارش خرابی لینک Report Content :

Report Content یک افزونه برای گزارش خرابی لینک ها مشابه افزونه wp-reportpost می باشد البته این افزونه جدیدتر و بروز تر از افزونه قبلی می باشد و همچنین دارای امکانات بیشتری نسبت به آن می باشد از جمله این امکانات می توانیم به ارسال محتوای فرم برای افزونه ضد اسپم اکسیمت تا جعلی و هرزنامه بودن آن بررسی شود و در صورت جعلی و هرزنامه بودن آن عملیات ارسال انجام نمی شود . از طرفی دیگر پس از ارسال فرم گزارش جدید یک هشدار برای مدیر سایت ارسال می شود که این امکان را می توان از بخش تنظیمات افزونه Report Content غیرفعال کرد .

دانلود افزونه Report Content از مخزن وردپرس

نویسنده

مدیر سایت
تلاش می کنیم بهترینها را برایتان دست یافتنی می کنیم! وقتی می بینیم که نیازهای شما با محصولات سایت ما برطرف می شود، بسیار خرسند می شویم. ما پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته از طریق تیکتینگ و چت آنلاین داریم.