شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 8067
بازدید: 1065

هرزنامه ها به نظراتی در سایت گفته می شود که توسط اسپمر ها ، موتور ها و سایت های ارسال کننده، فرستاده می شود که تعداد زیاد آنها حجم وسیعی از منابع سایت را اشغال می کنند و علاوه بر این باعث آزار و مزاحمت مدیران سایت می شوند ؛ زیرا در این صورت بخش وسیعی از نظرات کاربران در لا به لای اسپم ها و هرزنامه ها پنهان می شوند. در این مقاله تیم پی سی اسکریپت تلاش دارد در خصوص مبارزه با هرزنامه ها توصیحاتی ارائه دهد.

افزونه آنتی اسپم یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که بدون استفاده ازکد امنیتی قادر به جلوگیری از ارسال اسپم و هرزنامه در سایت وردپرسی شما می باشد .
رشد قارچ‌گونه‌ی سایت‌های اسپم و تبلیغاتی و بالطبع نتایج نامربوط و غیرواقعی در موتور جستجوی گوگل ، این روزها به یکی از مشکلات کاربران تبدیل شده است .
یکی از روش های جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل، نگرفتن بک لینک های نامناسب است. به طور کلی بک لینک ها اعتبار و یا عدم اعتبار سایت مبدا را به سایت شما می دهند. هر زمان که افت شدید در رتبه گوگل سایت خود دیدید و یا سایت خود را در نتایج گوگل گم کردید، بدانید به احتمال بالا پنالتی شده اید. اولین مرحله حصول اطمینان است.

عبارت آدرس سایت را در گوگل سرچ کنید. نتایجی که می بینید، صفحاتی از سایتتان است که توسط گوگل ایندکس شده است. اگر صفحه ای را که در سرچ گوگل گم کرده اید اینجا هم نبینید به احتمال زیاد آن صفحه پنالتی شده است.

کم بودن غیر طبیعی زبان های نشانه گذاری متن

وبسایت های غیر اسپم تمایل زیادی به اعمال تجربیات قوی خود در زمینه جاوا اسکریپت ، سی اس اس و نشانه گذاری های گسترده متن همچون ه تی م ال دارند. بر این اساس نرخ بالای متن به کد نیز می تواند خطرناک باشد و آلارمی از اسپم بودن سایت برای گوگل شود .

لینک های خروجی زیاد و تاثیر بر روی هرزنامه

تعداد بالای لینک های خروجی به سایت های دیگر، ممکن است موجب اسپم شدن سایت شود.

لینک های داخلی کم

کم بودن لینک های داخخلی در سایت و عدم ایجاد ارتباط موثر میان مطالب و صفحات، باعث اسپم شدن سایت می شود .

انکر تکست های زیاد در صفحه

سایت هایی که در صفحات خود، لینک های زیادی دارند، شانس اسپم شدن بیشتری را نسبت به سایت هایی با لینک های کمتر دارند .

لینک های خروجی در منوها یا به صورت مخفی

سایت هایی که در منوها، به سایت های دیگر لینک می دهند و معمولا لینک هایی را به صورت مخفی در فوتر یا سایدبار قرار می دهند، به احتمال زیاد اسپم می شوند .

نبودن اطلاعات تماس

سایت های واقعی ترجیح می دهند لینک شبکه های اجتماعی و دیگر اطلاعات تماس خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند .

تعداد صفحات کم

سایتی که تنها دارای یک یا تعداد کمی صفحه است، بیشتر از سایتهای دیگر با صفحات بیشتر، اسپم شناسایی می شود .

دامنه های طولانی

سایت هایی که دامنه طولانی دارند و به احتمال زیاد این کار را برای جای دادن کلمات کلیدی سایت به منطور سئو سایت انجام داده اند، اسپم تلقی می شوند .

دامنه های شامل عدد

دامنه هایی که دارای عدد هستند ممکن است به صورت اتوماتیک تولید شوند ایجاد خطا کنند. بنابراین به احتمال زیاد باعث اسپم شدن سایت می شوند .