شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3109
بازدید: 804
شیائومی از شرکت های معتبری است که در سال های اخیر گوشی های هوشمند فوق العاده ای را وارد بازار کرده است. این در حالی است که در پتنت اخیر آن شاهد گوشی هایی با دوربین های سلفی سه گانه هستیم. در ادامه همراه ما باشید.
در حال حاضر گوشی هایی که دارای دوربین های اصلی چندگانه باشند، سراسر بازار را اشباع کرده است، اما وجود گوشی هایی با دوربین سلفی چندگانه هنوز نادر و کمیاب است. این در حالی است که چهارمین غول تولید کننده گوشی های موبایل جهان یعنی شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با دوربین سلفی سه گانه است. همان طور که در گوشی موبایل شیائومی می میکس 3 می بینید، این سه دوربین، در یک طراحی کشویی بر روی نمایشگر گنجانده خواهند شد. شما کاربران عزیز در هر مشاغلی که مشغول به کار هستید، برای ارتقای شغل و وبسایت خود می توانید تولید محتوای مرتبط با کار خود را در پی سی اسکریپت سفارش دهید.
xiaomi mi mix 3 / شیائومی می میکس 3
از نظر عملکردی، انتظار می رود دوربینی با زاویه دید عریض همانند سری گوشی های پیکسل 3، در دوربین سلفی اصلی به کار رود. در کنار این قابلیت ها می توان وجود سنسوری برای ثبت جزئیات بیشتر در تصاویر و همچنین لنز ToF را از کمپانی شیائومی انتظار داشت. از آنجایی که شیائومی با تولید هر گوشی کیفیت دوربین های آن ها را هم افزایش می دهد، بنابراین دست یافتن به این واقعیت در گوشی جدید شیائومی دور از انتظار نیست.
در حقیقت، شاید شرکت شیائومی بخواهد ایده دوربین سلفی سه گانه را در آینده، در Xiaomi Mi Mix 4 پیاده سازی کند. هم چنین می‌تواند در سال آتی از دوربین سه گانه سلفی در گوشی شیائومی می 10 نیز استفاده کند. این در حالی است که به نظر می رسد کمپانی ال جی نیز ایده ای مشابه شیائومی دارد. اگر این موضوع به واقعیت تبدیل شود، رقابت شدید میان آن ها شکل خواهد گرفت. اگر علاقمند به اخبار فناوری هستید، می توانید مطلب گوشی نسل جدید تاشوی سامسونگ Galaxy Fold را در پی سی اسکریپت دنبال کنید.
شیائومی با دوربین سه گانه
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شیائومی می تواند گوشی هوشمندی با قابلیت دوربین سلفی سه گانه به بازار ارائه دهد؟ لطفا دیدگاه های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.