شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4566
بازدید: 715

سند باکس گوگل در واقع مانع از شناخته شدن وب سایت شما توسط موتور گوگل می شود. ولی در عمل سند باکس چیست و چگونه عمل می کند ؟

وجود سندباکس گوگل در هیچ اطلاعیع معتبری تایید نشده است ولیکن به صورت تجربی و عملی می توان مشاهده نمود که که یک سایت بسیار خوب و با رعایت تمام نکات بهینه سازی از موتور جستجوی گوگل نمی تواند رتبه خوبی دریافت کند حال آنکه از سایر موتور های جستجو همچون گوگل، بینگ و… جایگاه خوبی به دست آورد.

گوگل سندباکس در واقع توضیحی برای پیشرفت کند دامنه های جدید می باشد. براساس sandbox گوگل، بعد از راه اندازی یک دامنه جدید می بایست یک مدت زمانی سپری شود تا صحت عملکرد شما در دنیای اینترنت توسز خزنده های گوگل بررسی شود.

 

سند باکس گوگل از تردید تا واقعیت!

 

در واقع منطقی این مورد وجود دارد. تصور نمایید که یک وب سایت در عرض یک شب بیش از صد ها بک لینک به دست آورده باشد. این مورداز سمت گوگل مشکوک است و نمی تواند بدون تحقیق رتبه خوبی به آن اختصاص دهد. در بسیاری از حالات مشابه خزنده های موتور جستجوگر گوگل صد سایتی که وب سایت مذکور از آنها بک لینک دریافت نموده است را مربوط به مالک اصلی وب سایت می داند و سعی در بررسی ریشه و اساس بک لینک ها می نماید.

چنانچه موتور جستجوی گوگل متوجه حقیقت بک لینک های جعلی شود، به شدت وب سایت را جریمه می کند و در اصلاح آن را به سند باکس ارسال می کند.

 

روش های مقابله با سند باکس گوگل:

 

1- دریافت بک لینک های مناسب و واقعی

2- خرید دامنه های با قدمت و بدون تاریخچه بلاک شدن

3- استفاده از هاست های معتبر و قوی

4- پست گذاری مناسب و منظم

5- عدم استفاده از تکنیک های سئو کلاه خاکستری

 

سندباکس گوگل یک روش جریمه نمی باشد، بلکه سیستم آنالیزوری است که مانع رشد اسپمرها می شود.