شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 6288
بازدید: 595

در ادامه مقاله “سئو ویدیو و تکنیک های کاربردی (بخش ۱)” تیم پی سی اسکریپت قصد دارید تا سایر روش های بهبود سئو ویدیو را شرح دهد تا بر روی رنک وب سایت شما تاثیر بهتری داشته باشد و منجر به افزایش ترافیک ورودی گردد.

 

  • نام فیلم شما در سئو ویدو تاثیر بسزایی دارد.

در انتخاب نام فیلم ویدیویی خود بسیار ریزبینانه عمل نمایید. سعی کنید تا در نام ویدیو شما کلمه کلیدی درج گردد. این ممکن است ساده‌ترین تکنیک بهینه‌سازی باشد.

 

  • مخاطبان خود را به درج لایک و کامن ترغیب نمایید.

سعی نمایید برای بهبود سئو ویدیو خود، مخاطبان را به سمت درج لایک و کامنت ترغیب کنید. این عامل منجر می شود تا موتور های جستجو به با اهمیت بودن ویدیو شما علاقه مند شوند.

 

  • برای ویدیو خود از ابزار فشرده سازی استفاده نمایید.

ابزارهای فشرده‌سازی مانند Blazemp و HandBrake حجم فایل‌های ویدئویی را بدون کاهش کیفیت تصویر کاهش می‌دهند. فایل‌های رسانه‌ای کوچک‌تر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند، بنابراین می‌توانید با فشرده‌سازی کلیه ویدئوهای خود زمان قابل توجهی را برای کاربر ذخیره کنید.

 

  • در بهبود سئو ویدیو این مورد مهم می باشد که فایل شما از HTML5 پشتیبانی نماید.

یکی از مزیت‌های مهم HTML5 این است که توسعه‌دهندگان می‌توانند محتوای ویدئویی را بدون کمک یک افزونه تحویل دهند. می‌توانید از مبدل ویدئوی آنلاین برای تبدیل فایل‌های ویدئویی خود به قالب‌های HTML5 مانند MP4 و WebM استفاده کنید.

 

  • از یک CDN استفاده نمایید.

CDN شبکه‌ای از سرورها است که نسخه‌های ذخیره شده دارای استاتیک سایت شما را ذخیره می‌کند. علاوه بر این CDN برای بهبود افزونگی ارائه سریع‌تر محتوا از نزدیک‌ترین سرور را انجام می‌دهد. این کار برای فایل‌های بزرگی مانند ویدئوها ضروری است. به این ترتیب کاربران مجبور نیستند برای بارگیری فیلم‌ها بیشتر صبر کنند.

 

  • حتما در قالب خود طول و عرض فیلم را مشخص نمایید.

در HTML یا CSS حتما عرض و طول فیلم‌ها را مشخص کنید تا مرورگر بتواند پهنای باند لازم را بدون کار اضافی اختصاص دهد.

 

  • برای بارگذاری ویدیو و سرعت لود، زیرساخت مناسب را فراهم آورید.

هنگام انتخاب سکوی میزبانی ویدئو باید دلایل رتبه‌بندی ویدئوهای خود را در نظر بگیرید. آیا باید برای بدست آوردن ترافیک سایت و موارد جدید ویدئوی خود را بهینه کنید؟ و آیا هدف شما از رهبری فکری و آگاهی برند کلی‌تر است؟

 

  • از یک فیلم برای چندین صفحه وب استفاده ننمایید.

اگر صفحه و ویدئوی شما هر دو با یکدیگر مرتبط هستند و شما امیدوار هستید که از طریق این صفحه و ویدئو رتبه‌بندی بالاتری کسب کنید بنابراین منطقی نیست که فیلم را در جای دیگری در وب‌سایت عمومی قرار دهید، با این کار شما اساسأ با خود رقابت می‌کنید که منطقی نیست.

 

نتیجه گیری:

یکی از روش های جلب نظر مشتری توجه به ویدیوهایی است که در سایت درج می شود. هر اندازه ویدیو ها قوانین سئو را بیشتر رعایت نمایند و بهینه تر باشند می توانند ترافیک بیشتری را وارد وب سایت نمایند. اندازه فیلم، زیرنویس خوب، عنوان بهینه و … از جمله مواردی بوده است که در این مجموعه مقاله ها به آن پرداخته شد.