شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3776
بازدید: 587

از آنجایی که هر روز نیمی از کاربران سایت به وسیله گوشی موبایل سایت ها را بازدید می کنند، بهتر است سایت هایی با سرعت لود بالا داشته باشیم تا مخاطب از انتظار زیادی که برای دیدن سایت شما کشیده، ناراضی نباشد. در ادامه با راه های افزایش لود سایت در موبایل همراه ما باشید.

راه های افزایش لود سایت در موبایل / SpeedUp WordPress

طبق آمارهای گوگل بیش از نیمی از کاربران سایت ها از طریق تلفن همراه مراجعه می کنند. به عنوان یک مدیر سایت موفق باید سرعت لود سایت خود را برای کاربران گوشی موبایل افزایش دهید. در زیر به تعدادی از این راهکارها اشاره شده است.

حجم تصاویر

یکی از پارامترهایی که سبب کند شدن لود سایت شما در گوشی می شود، عکس ها و تصاویر حجم بالا هستند. بهتر است از عکس هایی با حجم کم استفاده شود. البته سایت های وردپرسی قابلیت استفاده از افزونه هایی را دارند که حجم تصاویر سایت را بدون افت کیفیت کاهش می دهد. از جمله این افزونه ها می توان به افزونه Imagify، افزونه reSmush.it و افزونه Optimole اشاره داشت.

حجم اطلاعات

برای اینکه سرعت لود سایت خود را افزایش دهید راههای زیادی پیش روی شما قرار دارد. از آنجایی که اطلاعات سایت بخش مهمی هستند و سرعت لود آن ها بسیار مهم اما حجم آن ها بالا است، به شما راهکاری تحت عنوان GZIP را معرفی می کنیم. در واقع شما می توانید با فعال سازی GZIP بر روی سایت وردپرسی خود آن را بهینه سازی کنید و سرعت بالا آمدن آن را افزایش دهید. به کمک این قابلیت اطلاعات سایت شما به طور خودکار فشرده شده و سرعت لود بالایی را در اختیارتان قرار می دهد.

ادغام فایل ها

همواره سعی کنید از یک فایل css. و جاوااسکریپت استفاده کنید. جدا کردن فایل های css مختلف علاوه بر سردرگمی شما سرعت لود سایت را هم کاهش می دهد. در واقع با ادغام آن ها می توانید سرعت بهتری را تجربه کنید.

کوچک کردن فایل های سایت

کوچک کردن و یا Minify کردن فایل های HTML، CSS و جاوا اسکریپت یکی دیگر از راهکارهای افزایش لود سایت وردپرسی است. در واقع با حذف کاراکترهایی که مهم نیستند از قبیل فضای سفید موجود در کد و … می توانید سرعت لود قابل ملاحظه ای را تجربه کنید. توجه داشته باشید که با این کار مشکلی برای سایت شما به وجود نمی آید.

امیدواریم با رعایت این نکات توانسته باشید سرعت لود سایت وردپرسی خود را افزایش دهید. در غیر این صورت می توانید از همکاران مجرب ما در پی سی اسکریپت برای بهینه سازی سایت خود کمک بگیرید.