شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 7047
بازدید: 826

تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی از جمله موضوعات داغ این روز های کرونایی است تا بتوان به وسیله آن به کسب و کار آنلاین خود در سطح اینترنت رونق بخشید. تیم پی سی اسکریپت قصد دارد تا در این آموزش تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی را با جزئیات خدمتتان شرح دهد.

 

آنچه که باید در خصوص تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی بدانید:

در این راهنمای سئو برای فروشگاه ووکامرس، در مورد تعدادی از اقداماتی که می توان برای بهبود سئو انجام داد بحث خواهیم کرد، میتوان این موارد را راهکارهای کاملی برای یک سئو خوب در نظر گرفت. از انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب خوب و پوسته وردپرس مناسب، تا نوشتن کلمات کلیدی در محتوا و نصب پلاگین Yoast SEO ، ما همراه شما قدم برمیداریم و نکته ها را با شما به اشتراک میگذاریم تا رتبه بندی سایتتان بهتر شود. با ما همراه باشید.

 

· انتخاب یک تامین کننده ی میزبانی وب ووکامرس خوب

انتخاب یک تامین کننده ی هاست (میزبانی وب) معتبر و قابل اعتماد در روند موفقیت فروشگاه آنلاین شما حیاتی است و تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی محسوب می شود.

یک تامین کننده ی میزبانی وب با کیفیت نه تنها به طرز شگرفی تجربه ی خرید مشتریان را بهبود میبخشد, بلکه تاثیر مثبتی در سئوی سایت خواهد گذاشت. اغلب وقتی مشتریان درخدمات پشتیبانی ووکامرس ثبت نام میکنند, یکی از اولین پیشنهادات این است که به یک میزبانی وب بهتر منتقل شوند.

بنا بر تجربه تعداد زیادی ارائه دهنده خدمات میزبانی وب خوب وجود دارد، برای مثال mihanwebhost میتواند انتخاب خوبی باشد.

 

· انتخاب یک پوسته وردپرس پرسرعت و سازگار با موبایل

طبق اعلام گوگل هر سایتی که واکنشگرا و سازگار با تلفن همراه نباشد در نتایج جست و جو جایگاه مناسبی نخواهد داشت. بنابراین یکی دیگر از تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی ، اطمینان از مناسب بودن پوسته وردپرس برای تلفن همراه باید در اولویت باشد.

درحال حاضر از تعداد فروشگاه هایی که ازیک پوسته قدیمی استفاده می کنند شگفت زده خواهید شد، گرچه ممکن است واکنشگرا برای تلفن همراه باشند اما برای تلفن همراه بهینه سازی نشده اند و از نظر تجربه کاربری برای کاربران تلفن همراه مناسب نمی باشند. پوسته ها و افزونه هایی که در p30script ارائه می شوند همگی دارای نسخه بروز بوده و با نسخه موبایل سازگار است.

Yoast SEO یک افزونه وردپرس موثر دیگر برای بهبود بخشیدن به سئو فروشگاه ووکامرس است. بیایید بیشتر بیاموزیم …

 

· نصب Yoast SEO روی وب سایت

Yoast SEO روی یک میلیون وب سایت نصب شده است، و یک مورد بسیار مناسب برای سایت های ووکامرس می باشد. این افزونه رایگان به منظور بهبود وضعیت محتوا و بررسی کلی سایت جهت استفاده از موتورهای جست و جو بهینه شده است.

  • تجزیه و تحلیل محتوا و SEO – از ابزارهای موثر Yoast SEO برای نوشتن متنی مناسب برای SEO استفاده کنید.
  • قسمت های مناسب برای موتورهای جست و جو – اضافه کردن عنوان، توضیحات متا، و پیش نمایش در نتایج موتور جست و جو و در رسانه های اجتماعی، برای اطمینان از اینکه عنوان و اساس سایت هماهنگ و ثابت نمایش داده شود.
  • نقشه سایت XML – نقشه سایت XML را با استفاده از یک دکمه به فروشگاه ووکامرس اضافه کنید.

Yoast SEO همچنین یک نسخه پیشرفته سئو برای افزونه ووکامرس ارائه کرده است که ویژگی هایی شامل کنترل بیشتر در مورد Breadcrumbs سایت، یک نقشه سایت مناسب و ویژگی های بیشتر برای بخش رسانه فروشگاه را دارا می باشد.

 

· در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده کنید

استفاده از کلمات کلیدی در عنوان ها، توضیحات محصول و سایر متن های موجود در سایت بسیار مهم است و جز تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی است. این مورد به رتبه بندی محتویات سایت در موتورهای جستجو، زمانی که مخاطبان عبارات خاص و یا مشابهی را جستجو می کنند، کمک می کند. برای پیدا کردن کلمات کلیدی محبوب و مرتبط برای هر یک از محصولات خود، از ابزار Google Planner Keyword استفاده کنید. این مورد کمک میکند تا کلید واژه ها و عباراتی مناسب در محور محصولات فروشگاه شناسایی شود که مشتریان از آن ها در موتورهای جست و جو استفاده میکنند.

پس از اینکه کلمات کلیدی برای هر محصول ایجاد گردید، باید از این کلمات کلیدی در متن سایت استفاده شود. بیایید بیشتر بیاموزیم …

  • محصول / عنوان صفحه:

داشتن کلمه کلیدی برای محصول در عنوان صفحه به رتبه بندی صفحه برای این مورد کمک میکند. با این حال همواره مخاطبان خود را درنظر بگیرید – خوانایی عنوان یک محصول بسیار مهم است، بنابراین از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید به طوری که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند.

  • توضیحات محصول:

توضیحات محصول باید برای موتور جست و جو مناسب باشد، حاوی کلمات کوتاه و عبارات درون متنی مناسب باشد. با این حال، مهمتر از همه، به منظور افزایش فروش محصول به مشتریان بالقوه، توضیحات باید خوانا و گیرا باشد.

  • متن جایگزین برای تصاویر محصول (Alt) :

افزودن کلمه کلیدی محصول در متن جایگزین یا توضیحات Alt هر تصویر از محصول یک راه سریع و آسان برای بهبود بخشیدن سئو سایت است.

افزونه Yoast SEO کلمات کلیدی شما را آنالیز خواهد کرد و کمک میکند که کلمات کلیدی را به میزان مناسب استفاده کنید و صفحات سایت را بهینه کنید. همچنین جایگاه مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می دهد، به طور مثال در توضیحات متا، عنوان متا، در زیرمجموعه ها و … . این مورد به شما کمک میکند که یک تناسب خوبی را بین خوانایی متن و استفاده بهینه از کلمات کلیدی در محتوا ایجاد کنید.

 

· افزایش مشارکت مخاطبان در سایت فروشگاهی ووکامرس

موتورهای جستجو همواره بررسی میکنند که سایت شما به خوبی بازدید و به مخاطبان سایت افزوده می شود یا خیر. اگر فروشگاه آنلاین شما سطح بالایی از ترافیک جدید و بازگشتی را دریافت می کند و افراد با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند، باعث بهبود رتبه بندی SEO می شود. در اینجا چند استراتژی وجود دارد که پیاده سازی آن می تواند به بهبود تعامل با مخاطب و حفظ مخاطب در سایت کمک کند.

  • رتبه بندی محصولات و نظرات :

اجازه دادن به مشتریان برای رتبه بندی و نظر دادن به محصولات فروشگاه نه تنها به رتبه بندی سایت کمک میکند بلکه میزان فروش را افزایش می دهد و یکی از تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی است. اگر پوسته ووکامرس شما ویژگی های رتبه بندی و بررسی را ارائه نمی کند، می توانید افزونه WooCommerce Product Review Pro Extension را برای افزودن این قابلیت به فروشگاه خود خریداری کنید.

  • محصولات مرتبط:

نمایش محصولات مرتبط یک راه موثر برای پیشروی و فروش است. همچنین مشتریان را تشویق میکند تا بر روی صفحات محصولات مرتبط کلیک کنند که این مورد یک المان محبوب برای اندازه گیری نزد موتورهای جستجو می باشد.

  • پیگیری:

تمام فروشگاه های آنلاین میبایست بر روی جمع آوری ایمیل و اطلاعات کاربران تمرکز داشته باشند. از این طریق میتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و محصولات و تخفیف های خود را ارائه کنند و مشتریان را به سمت فروشگاه ارجا دهند. OptinMonster ابزار قدرتمند پیگیری است که نه تنها باعث افزایش لیست پستی و ایمیل ها می شود، بلکه سبب افزایش فروش نیز خواهد شد.

از Google Analytics برای ردیابی رفتار مخاطبان در سایت استفاده کنید تا ببینید چه عواملی باعث تشویق مخاطبان برای ماندن، درگیر شدن و خرید می شوند. پس از آن می توان از اطلاعات برای تغییرات مناسب در سایت استفاده کرد که به نوبه خود باعث بهبود SEO خواهد شدو به عنوان یکی از موارد اصلی در تکنیک های سئو برای فروشگاه ووکامرسی مورد توجه است.