شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4274
بازدید: 751

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که برای توسعه وب، یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل داده های پیچیده استفاده می شود. در ادامه با معرفی بهترین کتاب های پایتون برای مبتدیان و برنامه نویسان حرفه ای در سال 2019 در خدمت شما هستیم.

بهترین کتاب های پایتون در سال 2019 / Best-Python-Books-for-Beginners-and-Advanced-Programmers

Python Crash Course

Python Crash Course در سایت hackr به عنوان یکی از بهترین کتاب های پایتون سال 2019 شناخته شده است. به کمک این کتاب افراد تازه وارد به راحتی می توانند زبان برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرند و برنامه های واقعی مد نظر خود را پیاده سازی کنند. برای دانلود رایگان این کتاب ارزشمند می توانید از اینجا اقدام کنید.

Head First Python

این کتاب به شما به طور پایه ای کمک می کند تا با ساختار داده و توابع داخلی پایتون آشنا شوید. برای دانلود این کتاب از پی سی اسکریپت از اینجا اقدام کنید.

Learn Python the Hard Way

Learn Python the Hard Way به عنوان سومین کتاب از بهترین کتاب های پایتون معرفی شده است. این کتاب مجموعه ای از 52 تمرین متفاوت از پایتون است. این کتاب با ارائه تمرین شما را وادار می کند تا کدهای موجود در کتاب را بر روی سیستم خود تایپ کرده، خطاها را پیدا و برطرف کنید و آن را اجرا بگیرید. از این طریق به راحتی می توانید با ساختار و نحوه نوشتن کد آشنا شوید.

Python Programming: An Introduction to Computer Science

این کتاب شما را با علم کامپیوتر ، برنامه نویسی و سایر مفاهیم تنها با استفاده از زبان پایتون به عنوان واسطه برای مبتدیان آشنا می کند.

Learning with Python: How to Think Like a Computer Scientist

Learning with Python مقدمه ای برای برنامه نویسی پایتون و استفاده از زبان برای ایجاد برنامه های شگفت انگیز در دنیای واقعی است که به عنوان یکی از بهترین کتاب های پایتون برای مبتدیان و برنامه نویسان حرفه ای در سال 2019 معرفی شده است.

امیدواریم با تهیه این کتاب ها به راحتی با زبان پایتون آشنا شده و حرفه ای شوید.