شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 5289
بازدید: 869

سیستم های پرداخت موبایل که به عنوان کیف پول موبایلی نیز شناخته می‌شوند، به خدمتی اشاره دارد که تحت نظارت مالی و از طریق یک دستگاه موبایل هوشمند انجام می‌شود. در این شیوه از پرداخت مشتری به جای استفاده از پول نقد، چک یا کارت‌های اعتباری، برای پرداخت خدمات و کالاهایی که خریداری کرده از گوشی موبایل خود استفاده می‌کند. در این مقاله از پی سی اسکریپت به بهترین سیستم های پرداخت موبایل در جهان خواهیم پرداخت.

 

سیستم های پرداخت موبایل / Mobile Payments

 

بهترین سیستم های پرداخت موبایل در جهان

اپل پی

اپل پی (Apple Pay) یکی از خدمات فوق العاده کاربردی و فراگیر کمپانی اپل است که مختص دستگاه های این کمپانی ارائه شده است. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود اطلاعات کارت اعتباری خود را در اپلیکیشن مورد نظر ذخیره کنید و خرید‌های خود را به راحتی با آن انجام دهید. اپلیکیشن اپل پی یک قابلیت عالی و کاربردی در جهان محسوب می شود که مشتریان را از داشتن پول نقد و کارت های اعتباری بی نیاز کرده است.

گوگل پی

گوگل پی (Google pay) یک شیوه پرداخت عالی است که از طریق برنامه گوگل پی یا همان اندروید پی، کاربران می توانند در فروشگاه ها یا به صورت آنلاین برای خرید اقدام کنند.

سامسونگ پی

سامسونگ پی (Samsung Pay) هم همانند سایر رقبای تجاری خود توانسته جایگاه ویزه ای را در دنیا به دست آورد. این اپلیکیشن و این قابلیت سامسونگ کاربران را قادر می سازد تا به پاس دو فناوری بی سیم MST و NFC پرداخت خدمات و محصولات دریافتی خود را انجام دهند.

پی پال

پی پال که یکی از محبوب ترین و مشهورترین خدمت پرداخت موبایلی در جهان محسوب می شود، راهکاری ساده و کاربردی را برای پرداخت ها ارائه می دهد. برای این منظور کافی است حساب پی پال (PayPal) خود را به گوشی متصل کنید، یک رمز تنظیم کنید و برای پرداخت نهایی از یک ترمینال پرداخت مرتبط کمک بگیرید.

 

گفتنی است که در دنیا سیستم های پرداخت موبایل بسیاری وجود دارند که در اینجا به معروف ترین آن ها اشاره شده است. در ادامه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.