شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4777
بازدید: 549

چرا سئو سایت مهم است؟

 

سئو سایت اولین و مهمترین دغدغه ی وب مستران در دنیای اینترنت می باشد. رقابت بین کسب جایگاه بهتر از دید موتور های جستجو چون گوگل، bing و … باعث شده تا مدیران سایت ها به دنبال بهترین روش های بهبود رتبه باشند. در این آموزش تلاش شده است تا ناگفتنی هایی که منجر به کسب رتبه بهتر از جانب خزنده های اینترنتی می شود، ارائه گردد.

 

1- تجربه کاربری را طلا در نظر بگیرید.

تجربه کاری در رنکینگ سئو بسیار مهم می باشد. در این روش الگوریتم های گوگل بر اساس تعامل کاربر با نتایج به دست امده از موتور های گوگل ، رتبه و بازخوردی در نظر می گیرند. به عبارت دیگر اگر کاربر وارد سایتی شود و پس از مدت کوتاهی مجدد به گوگل جهت جستجو باز گردد، رنک منفی دریافت می کند.

نتیجه :

برای سئو بهتر کاربرانتان را بیش از 3 ثانیه در سایت خود نگاه دارید.

ترافیک ورودی خود را افزایش دهید.

 

2- پست های خوب منتشر نمایید.

چاهی به عمق 100 متر بهتر از دریایی با وسعت هزاران متر ولی عمق 10 سانتی متر است. آنچه سایت شما را بی رقیب می کند؛ محتوایی است که ارائه می دهید. لذا پستهای با رنک بالا را بازنویسی کنید. برای یافتن این پست ها چه کاری انجام دهید؟

در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) بعد رفتن به قسمت Acquisition » Search Console » Queries

می توانید پست های با رنک بالای 10 را مشاهده نمایید.

سعی کنید پست های خود را با آمار جدید ؛ دیگاه و یا نمودار بروز نمایید. زنده بودن پست شما برای سئو و رتبه سایت مهم می باشد.

 

3- ارزش ویدیو را در سئو بهتر دست کم نگیرید.

امروزه با گسترش فعالیت شبکه های اجتماعی، ویدیو ها توانسته اند جایگاه بالایی در جذب نظر مشتری به خود اختصاص دهند. یکی از بهترین نکته های سئو این است که کیفیت مهم تر از مقدار و تعداد است. محتوای ویدیویی پتانسیل بالایی برای جذب سئو دارد.

سیسکو در حال طرح ریزی برای ویدیو های انلاین است و این احتمال وجود دارد که تا سال ۲۰۲۱ ترافیک انلاین آن به ۸۰٪ برسد!. با این همه ویدیو ای که وجود دارد ۴۳٪ کاربران هنوز خواهان تعداد ویدیو بالاتری هستند.

 

4- تعمل را در محتوای خود آسان نمایید.

از تیترهای کوتاه تر، پارگراف های کوتاه و تصاویر و نمودارها جهت انتقال اطلاعات بررسی نمایید. لینک های مرتبط که باعث خوانایی بیشتر مقالات شما می شود را در هاست افزایش دهید.

 

5- با هدر ها بازی نمایید تا نظر کاربران خود را جلب کنید.

 

6- توضیحات متا را قوی سازید به طوریکه خوانایی را برای موتور هاس جستجو افزایش دهد.

 

7- یک صفحه ی سفارشی برای ارور 404 تهیه کنید(این صفحه زمانی نمایان می شود که صفحه ی در خواستی کاربر پیدا نمی شود و به not found مشهور است). این می تواند به کاربر کمک کند صفحه ای که به دنبال آ نمی گردد یا صفحه ای مشابه باآنرا پیدا کند.

 

8- به سایت هایی که اعتبار بالا دارند، لینک بدهید تاسئو سایت را تضمین نمایید.

 

9- سایت خود را در Google My Business ثبت نام کنید.

 

10- برای سایت خود گوهی SSL تهیه کنید.

 

پی سی اسکریپت تلاش نموده است تا در دو سری مجموعه ای از فعالیت ها که منجر به بهبود رتبه و سئو سایت می شود و در سال 2019 بیشتر مورد توجه قرار گرفت است، شرح دهد. امید است این آموزش بتواند برای علاقه مندان این رشته ، مفید واقع گردد.