شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 6957
بازدید: 542

برگه های ضروری همانگونه که از نام آنها قابل درک است، به برگه هایی اطلاق می شود که وجود آنها برای اجرای وب سایت مهم و ضروری است. برگه های ضروری موجب افزایش راندمان سایت شده و موجب می شود تا کاربران بتوانند به وب سایت شما اعتماد نمایند. در این مققاله تیم پی سی اسکریپت تلاش نموده است تا فهرست برگه های ضروری که وجود آنها برای سایت حیاتی است را در زیر آماده نماید.

 

لیست برگه های ضروری برای وب سایت:

 

  • سیاست ها و قوانین وب سایت:

اولین دسته از برگه های ضروری، برگه قوانین سایت است. در نظر داشته باشید که هر وب‌سایتی الزاماً به آن نیاز ندارد؛ اما بیشتر وب‌سایت‌ها به این سیاست‌ها نیاز دارند. اگر وب‌سایت شما هرگونه اطلاعات کاربری مانند نام و آدرس ایمیل را جمع‌آوری می‌کند یا از کوکی‌ها برای پیگیری رفتار کاربر با برنامه‌ای مانند Google Analytics استفاده می‌کند، پس بله؛ شما به چنین صفحه‌ای نیاز دارید.

  • شرایط استفاده و خرید محصول یا نوع پشتیبانی:

“شرایط استفاده” یکی از برگه های ضروری هر وب سایت است. تهیه و انتشار سند رسمی از شرایط استفاده (TOU) که معمولاً با عنوان قوانین و مقررات استفاده از خدمات (TOS) نیز شناخته می‌شود، در هر وب‌سایتی که خدماتی را ارائه می‌کند، ضروری است. از دیدگاه قانونی شرایط TOU از شما با ترسیم واضح نحوه عملکرد خدماتتان و هر شرایطی که ممکن است داشته باشید و عوامل کلیدی دیگر محافظت می‌کند. در اینجا موارد دیگری نیز که باید در یک صفحه TOU وجود داشته باشند، ذکر می‌شود.

  • پرسش های متداول:

برگه مذکور یکی از برگه های ضروری است که امروزه در اکثر وب سایت ها مشاهده می شود. وجود صفحه پرسش‌های متداول برای کسب‌وکارهایی که با پرسش‌های تکراری زیادی مواجه می‌شوند، واقعاً منطقی به نظر می‌رسد. یک صفحه FAQ خوب پرسش‌های مختلفی را در بر خواهد داشت و پاسخ‌های دقیقی را هم برای هرکدام ارائه می‌دهد که احتمالاً به صفحه‌ای مرتبط با شرح مسائل با جزئیات بیشتر لینک می‌شود.

  • نظرات مشتریان:

همه می‌دانیم که وب‌سایت‌های مختلف باید صفحه‌ای مخصوص داشته باشند و در آن نظرات مشتریان قدیمی و راضی خود را به نمایش بگذارند. اگر هر نوع خدماتی را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهید، کاربران و مشتریان فعلیتان تأثیرگذارترین تبلیغ‌کنندگان شما خواهند بود؛ البته تا زمانی که با آن‌ها ارتباط خوبی را حفظ کنید و خدمات باکیفیت ارائه دهید. در اغلب موارد وجود نظرات مشتریان در صفحه اصلی‌ بسیار خوب است؛ اما ایجاد یک صفحه جداگانه برای نظرات مشتریان راضی احتمالاً ارزش بررسی بیشتری خواهد داشت.