شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 5868
بازدید: 949

پینترست چیست؟ پینترست (pinterest) یک شبکه اجتماعی پرطرفدار برای به اشتراک‌گذاری عکس می‌باشد که کاربران می‌توانند در آن عکس‌های مورد نظر خود را پین کنند. همچنین کاربران پینترست می‌توانند از طریق فیس بوک و توییتر نیز عکس‌های مورد علاقه خود را با به اشتراک بگذارند. در این مقاله پی سی اسکریپت شما را با تنظیمات این شبکه اجتماعی و ۱۱ تکنیک کاربردی برای استفاده از آن در کسب‌وکار آشنا خواهیم کرد.

 

پینترست

پینترست با داشتن ماهانه ۲۰۰ میلیون کاربر شاید یک رسانه اجتماعی شبیه فیسبوک نباشد اما یک بستر مهم اجتماعی با نفوذ عمیق در جمعیتی ارزشمند است. به عنوان مثال نیمی از نسل هزاره ایالات متحده از پینترست استفاده می‌کنند. اما این فقط جوانان نیستند که ایده‌های خود را در این شبکه اجتماعی ذخیره می‌کنند بلکه ۶۸ درصد از زنان آمریکایی بین ۲۵ تا ۵۴ سال نیز از پینترست استفاده می‌کنند. در حالی که بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی زن هستند، ۴۰ درصد کاربران جدید آن را مردها تشکیل می‌دهند.

اگر شما برنامه کاملی برای نحوه استفاده از پینترست به عنوان بخشی از استراتژی تجاری خود ندارید برای دستیابی به مشتریان بالقوه جدید فرصت‌های کلیدی را از دست ندهید.

 

بررسی اجمالی پینترست برای کسب‌وکار

از آنجا که پینترست کمی متفاوت از سایر شبکه‌های اجتماعی است قبل از اینکه درمورد چگونگی استفاده از آن برای تجارت و کسب‌وکار بپردازیم به توضیح برخی اصطلاحات کلیدی در پینتیرست می‌پردازیم:

Pins

Pin (پین) در یک توضیح ساده به هر تصویر یا ویدیویی که شخصی برای ذخیره در پینتیرست انتخاب می‌کند گفته می‌شود. برای کسب‌وکارها مهمتر از خود تصویر لینک آن است. هر لینک پین شما را به منبع اصلی باز می‌گرداند و می‌تواند منبع خوبی برای ارجاع به سایت باشد.

Boards

کاربران پینتیرست که به آن‌ها Pinners گفته می‌شود چیزهای زیادی را ذخیره می‌کنند که تا به امروز شامل 100 میلیارد پین می‌باشد که این رقم باور نکردنی است. کاربران به منظور سازماندهی پین های خود آن‌ها را در مجموعه‌هایی به نامBoard (برد) مرتب می‌کنند. به عنوان مثال Board ها Hootsuite Pinterest account شامل مطالعات موردی، بهترین روش‌ها و روندها برای اینفوگرافیک است.

کاربران می‌توانند کل حساب شما یا فقط بردهای خاصی را که بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند هستند دنبال کنند. سپس پین‌های ذخیره شده در فید آن‌ها ظاهر می‌شود.

Feed

Feed (فید) در پینترست نیز درست مانند فیدهای شبکه‌های اجتماعی دیگر است که مجموعه‌ای از لینک‌ها محتواها و کاربرانی است که یک پینر دنبال می‌کند.