شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 754
بازدید: 769

با آموزش ایجاد تاریخ انقضا برای نوشته های وردپرس در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. فرض کنید یک سایت آگهی داشته باشید و تعداد ارسال کنندگان آگهی زیاد باشد نیاز هست که آگهی ها منقضی شوند و اینکه شما نمی توانید به ذهن بسپارید که کدام آگهی موقع منقضی شده است و آن را حذف کنید،حالا اگر یادتان نیز باشد اینکه بخواهید بصورت دستی برای این مورد وقت بگذارید کار بیهوده ای به نظر می رسد.

حال با یک جستجوی کلی و چند ساعت تست و رفع یک سری مشکلات که زمان تست رخ داده بود متوجه شدیم این کار با افزونه Post Expirator قابل انجام است

ایجاد تاریخ انقضا برای نوشته های وردپرس با افزونه Post Expirator

کاربرد افزونه منقضی کننده نوشته های وردپرس :

ابتدا لازم است نکته ای خدمت شما عزیزان عرض کنیم، این افزونه صرفا برای منقضی کردن مطالب نیست زیرا موقع ایجاد برگه گزینه انقضا در بخش ارسال برگه مشاهده می شود که این مشخص می کند که برای انقضای برگه ها نیز کاربرد دارد.

کاربردهای این افزونه می تواند برای منقضی کردن بعضی از مطالب که برای روز خاصی در سایت قرار داده می شود، مثل تبریک عید و … استفاده شود.

یا بعنوان مثال گاهی ممکن است یک کد تخفیف برای یک هفته در سایت قرا دهید، می توانید با این افزونه آن را مدیریت کنید.

ویا سایت ارسال آگهی دارید می توانید برای انقضای آگهی ها از این افزونه استفاده کنید

 

برای انجام تنظیمات شخصی افزونه به قسمت تنظیمات > Post Expirator بروید

این افزونه وردپرس میتواند مطالب را پیش نویس کند / حذف کند / از دسته ای به دسته دیگه انتقال دهد و…

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://go.p30script.com/index.php?url=https://fa.wordpress.org/plugins/post-expirator/”]صفحه دانلود افزونه[/button]

تاریخ انقضا برای نوشته های وردپرس :

بعد از دانلود همانند سایر افزونه های وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه کنید.

پس از فعال شدن افزونه به قسمت نوشته ها رفته و اقدام به ویرایش یک نوشته کرده و یا یک نوشته جدید ایجاد کنید به قسمت چپ تصویر دقت کنید

در بخش کناری ارسال نوشته قسمتی همانند تصویر زیر اضافه شده است لازم به ذکر است تنظیمات خاصی ندارد و تنها باید اون فعال سازی را زده تا فعال شود و سپس تاریخ انقضا را تعیین کنید.

ایجاد تاریخ انقضا برای نوشته های وردپرس
ایجاد تاریخ انقضا برای نوشته های وردپرس

آموزش فارسی سازی تاریخ افزونه تاریخ انقضا :

برای فارسی سازی افزونه تاریخ انقضا افزونه فارسی دیت رو نصب کنید

در تصویر زیر دقت بفرمایید تاریخ خورشیدی نمایش داده می شود

ایجاد تاریخ انقضا برای نوشته های وردپرس

 

نکته: ممکن است در زمان فارسی سازی با ارور مواجه شوید در صورتی که این با ارور مواجه شدید افزونه وردپرس فارسی رو غیرفعال کنید، در تصویر زیر افزونه مزبور مشخص شده است.

ایجاد تاریخ انقضا برای نوشته های وردپرس

 

کامیار باشید

 

نویسنده

مدیر سایت
تلاش می کنیم بهترینها را برایتان دست یافتنی می کنیم! وقتی می بینیم که نیازهای شما با محصولات سایت ما برطرف می شود، بسیار خرسند می شویم. ما پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته از طریق تیکتینگ و چت آنلاین داریم.