شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3550
بازدید: 781

داشتن گوشی موبایل با حافظه داخلی بالا و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی یکی از دغدغه های کاربران است. در ادامه با اولین کارت حافظه یک ترابایتی میکرو SD سن دیسک آشنا خواهید شد.

اولین کارت حافظه یک ترابایتیاز آنجایی که صنعت موبایل در حال سپری کردن دوران اوج خود است و هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری از آن هستیم، دور از ذهن نبود که پس از ارائه کارت حافظه 512 گیگابایتی، امروز شاهد عرضه کارت حافظه 1 ترابایتی باشیم. این در حالی است که اولین گوشی یک ترابایتی سامسونگ در سال گذشته با نام گلکسی S10 پلاس وارد بازار شد. جالب است بدانید که این گوشی هوشمند فوق العاده علاوه بر داشتن حافظه داخلی یک ترابایتی، از کارت حافظه میکرو SD تا یک ترابایت هم پشتیبانی می کند. اکنون که کارت حافظه یک ترابایتی سن دیسک وارد بازار شده، به لطف آن می توانید موبایلی با فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی داشته باشید.

لازم به ذکر است که سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس خود به تنهایی 1600 دلار قیمت دارد. برای افزایش حافظه آن هم بابت خرید کارت حافظه یک ترابایتی سن دیسک باید چیزی حدود 500 دلار بپردازید. این یعنی یک هزینه اضافی و گزاف!!! اما جالب است بدانید که شرکت سن دیسک این کارن حافظه یک ترابایتی را با 50 دلار کمتر از این قیمت به فروش خواهد رساند. بنابراین تنها با پرداخت 450 دلار می توانید آن را خریداری کنید. البته باز هم پول اندکی نیست!!! شما برای خرید این کارت حافظه 1 ترابایتی باید 250 دلار بیشتر نسبت به کارت حافظه 512 گیگابایتی هزینه کنید.

سرعت یا ظرفیت ؟

از آنجایی که سرعت هم به اندازه ظرفیت مهم است، شرکت سن دیسک از این مسئله قافل نشده و کارت حافظه یک ترابایتی خود را به سرعت خواندن 160 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 90 مگابایت در ثانیه مجهز کرده است. و این یعنی همه چیز!!! علاوه بر این، این کارت حافظه یک ترابایتی قادر است ویدئوهای فول HD و اولترا HD 4K را هم ضبط کند.

آیا شما بابت خرید یک کارت حافظه یک ترابایتی 450 دلار هزینه می کنید؟؟؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.