شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 7034
بازدید: 738

افزایش لایک اینستاگرام از جمله مواردی است که بین افراد فعال در این فضای مجازی بسیار مورد توجه است. کسب و کارهای آنلاین همواره برای افزایش اعتبار صفحات اینستاگرام خود در تلاش هستند تا میزان لایک های پست اینستاگرام خود را افزایش دهند. در همین راستا پی سی اسکریپت تلاش نموده است تا در مقاله زیر روش ها و ترفندهای افزایش تعداد لایک های اینستاگرام را شرح دهد.

 

ترفندهای کاربردی برای افزایش لایک اینستاگرام:

 

  • تصاویر بکر قرار دهید

در اینستاگرام، هیچ فضایی برای تصاویر «خوب» وجود ندارد. وقت آن رسیده که سطحتان را بالا ببرید. چه مسئله به این معنی باشد که یک دوره ی عکاسی را سپری کنید، چه به این معنا باشد که پول خرج کنید تا تجهیزاتتان را ارتقا دهید، به مزایای آن فراتر از سرگرمی نگاه کنید.

  • از هشتگ مناسب استفاده کنید

در اینستاگرام، بیش از هر بستر رسانه‌ی اجتماعی دیگری، هر هشتگی که استفاده می‌کنید پتانسیل آن را دارد که آن پست – و برندتان به طور کلی – را برای مخاطبان جدیدی باز کند. به استراتژی هشتگتان فکر کنید:

  • خیلی کلی هشتگ نگذارید (یعنی #سگ) اما خیلی هم جزئی نشوید (یعنی labradoodlesofgreenpoint#).
  • از تعداد موثری هشتگ استفاده کنید (مطالعات نشان می‌دهد که پست‌هایی با 9 هشتگ بیشترین مشارکت را دریافت می‌کنند).
  • آنها را در جای درستی قرار دهید (یعنی در بخش کامنت‌ها).
  • یک هشتگِ برند شده درست کنید.
  • برندها را تگ کنید

یکی از روش های افزایش لایک اینستاگرام تگ نمودن برند ها است. از هر دستی بدهید، از همان دست پس می‌گیرید و این مسئله به توجه نیز برمی‌گردد. وقت یک همکار، یک آشنا یا قهرمان کودکی‌تان را تگ می‌کنید، هدفتان این است که نشان دهید چقدر برای آنها ارزش قائلید و این ارزش را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارید.

  • مکان خود را تگ کنید

علاوه بر تگ غذاها یا فضاهای کاری، تگ جغرافیایی محلی که در آن حضور دارید نیز می تواند افراد زیادی را به سمت شما و لایک کردن تصاویرتان بکشاند. در ضمن، اگر یک برند با لوکیشن فیزیکی هستید، تگ جغرافیایی به شدت سودمند است است زیرا یک حس صمیمیت را ایجاد می‌کنید. فقط بخاطر داشته باشید که از مختصات فیزیکی‌تان بر روی نقشه اطمینان حاصل کنید.

  • راه اندازی مسابقه

امروزه برگزاری یک مسابقه برای افزایش لایک اینستاگرام بسیار مهم است. مسابقه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی هستند. اما یک مسابقه لایک کنید و برنده شوید یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش مشارکت در یک دوره‌ی زمانی مشخص است. کلید این مسابقه اطمینان از ارزشمندی جایزه‌تان برای مخاطبان است. جایزه‌تان باید به حدی خاص باشد که فقط طرفداران واقعی را جذب کند، نه افراد فرصت طلب را.