شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 8963
بازدید: 1925

همانطور که مستحضر هستید امروزه تعداد کمی از مجموعه ها وجود دارند که به صورت تخصصی به ساخت پادکست در وردپرس می پردازند چون نیازمند امکانات و اطلاعات کافی هستند ولی اگر بتوان پادکست در وردپرس را پیاده سازی کنید قاعدتا یکی از بهترین گزینه ها برای اجرا می باشد، در حال حاضر وب سایت ها می توانند کسب و کار خود را با استفاده از این روش پیاده سازی کرده و فعالیت خود را به صورت پادکست ارائه دهند اما باید از خود این سوال را بپرسید که آیا تا به امروز به این موضوع اندیشه اید؟ برای اینکه بتوانید امکانات مورد نیاز یک وب سایت را برای ساخت پادکست در وردپرس فراهم کنید بهتر است که با کمک افزونه Seriously Simple Podcasting به این امر مهم دست پیدا کنید بنابراین پیشنهاد می گردد که تا انتهای این مطلب با ما همراه بود تا اطلاعات کاملی را از ساخت پادکست در وردپرس به دست بیاورید.

آموزش ساخت پادکست در وردپرس با افزونه Seriously Simple Podcasting

آموزش حرفه ای ساخت پادکست در وردپرس

اگر بخواهیم به صورت ساده در خصوص پادکست در وردپرس سخن بگوییم باید فایل های صوتی اشاره داشته باشیم، در واقع پادکست در وردپرس همان فایل صوتی بوده که حتی قادر با دانلود آن ها می باشید.

بیشتر افراد با آموزش ویدیویی ارتباط بهتری برقرار می کنند و فایل های صوتی مانند فایل ویدیویی دارای ارزش بالایی نزد مخاطبان می باشند، به همین دلیل برخی از وب سایت ها که با خدمات آن ها همخوانی داشته باشد از چنین قابلیتی در سایت خود استفاده می کنند، به طور کلی افزونه های متعددی با این مضمون وجود دارند که می توانید که ما با آموزش ساخت پادکست در وردپرس با افزونه Seriously Simple Podcasting بهترین و کامل ترین افزونه را خدمت شما معرفی می کنیم.

 

افزونه Seriously Simple Podcasting

افزونه Seriously Simple Podcasting

 

پس از مشاهده تصویر بالا افزونه را نصب کرده و آن را فعال کنید، پس از فعال سازی گزینه ای تحت عنوان podcast ظاهر می شود که بر روی آن کلیک کنید.

ساخت پادکست در وردپرس

 

پس از ورود به صفحه افزونه با گزینه ی dismiss message روبرو خواهید شد که با کلیک بر روی آن می توانید تمام پادکست های ایجاد شده را مشاهده کنید.

 

Settings

زمانی که وارد تنظیمات یا بخش settings می شوید تب های مختلفی خودنمایی می کنند که برای ساخت پادکست در وردپرس نیاز به تب های نمایان شده دارید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

General

آموزش حرفه ای ساخت پادکست در وردپرس

Podcast post types: در این قسمت می توانید نوع پادکست خود را انتخاب نمایید.

Include podcast in main blog: وب سایت شما مانند سایر سایت های موجود در اینترنت دارای نوشته ها و برگه های مختلفی می باشد که با انتخاب این گزینه پادکست تولید شده در قالب اصلی وب سایت نمایان خواهد شد.

Media player locations: با انتخاب این گزینه می توانید موقعیت پلیر را مشخص کنید.

آموزش ساخت پادکست در وردپرس با افزونه Seriously Simple Podcasting

Media player position: با استفاده از این گزینه می توانید موقعیت و محل قرارگیری مدیا پلیر را در پست مشخص کنید.

Media player visibility: پس از ساخت پادکست در وردپرس می توانید با انتخاب گزینه Media player visibility نمایش را برای سایر افراد محدود کنید.

Enable iTunes fields: با استفاده از این گزینه می توانید فیلد iTunes فعال نمایید.

Enable Player meta data: این گزینه می تواند توضیحات را به شما نمایش دهد، یعنی با استفاده از گزینهEnable Player meta data می توانید اطلاعات برای پادکست بنویسید.

Media player style: با گزینه Media player style مدیا پلیر مشخص می شود.

با سایر گزینه ها می توانید رنگ بندی را تغییر دهید.

 

Feed details

ساخت پادکست

اگر نیاز به اضافه شدن اطلاعات به خوراک سایت یا فید وردپرس را دارید می توانید در این بخش به آن دست پیدا کنید.

 

Security

نحوه ساخت پادکست در وردپرس

همیشه امنیت یکی از موارد مهم و ضروری در افزونه و سایت می باشد که در تب Security می توانید به این امر مهم دست پیدا کنید، قاعدتا پس از ساخت پادکست در وردپرس نیازمند حفاظت از فید پادکست می باشید که با تدابیر امنیتی در این بخش می توان به محافظت از پادکست پرداخت.

 

Redirection

Redirection

 

برای اینکه بتوانید اطلاعات قبلی را به آدرس جدید انتقال دهید وارد زبانه Redirection شده و از این بخش به ریدایرکت URL بپردازید.

 

Series

همه چیز در خصوص افزونه Seriously Simple Podcasting

اگر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنایی داشته باشید متوجه می شوید که در بخش نوشته یا محصولات امکان دسته بندی وجود دارد، زبانه Series دقیقا برای مشخص نمودن دسته بندی پادکست بوده که در این بخش قابل انجام می باشد.

پس از دسته بندی به سراغ ساخت پادکست در وردپرس خواهیم رفت.

 

Add new

این افزونه مانند سایر افزونه های موجود در مخزن وردپرس با گزینه ی Add New شروع به کار کرده که صفحه مشاهده شده عینا مانند برگه یا نوشته می باشد که تنها تفاوت آن در تولید محتوای پادکست است.

در این قسمت می توان پس از وارد نمودن عنوان مطلب، تصویر و نوشته صفحه مورد نظر را پیمایش کنید تا وارد قسمت Podcast episode detail شوید.

آموزش ساخت پادکست در وردپرس

در صورت وارد نمودن اطلاعات تصویر بالا می توانید پادکست خود را منتشر کنید که نتیجه مانند زیر خواهد شد.

پادکست

جمع ‌بندی

امروزه ایجاد فایل های صوتی و تصویری مخاطب زیادی را نسبت به محتوای متنی دارد چرا که از دیر باز تاکنون این موضوع ثابت شده که افراد به جای خواندن دوست دارند که ببینند یا بشنوند، به همین دلیل باید امکانات مخصوص و مورد نظر محیا شده که بتوانید پادکست را تولید نمایید.

با استفاده از افزونه Seriously Simple Podcasting می توانید محتوای پادکست را به صورت حرفه ای تولید کنید که در آموزش بالا نحوه ی کار با این افزونه را به شما توضیح دادیم.

سوالات متداول

  • آیا امکان محدود کردن محتوای پادکست وجود داشته که پس از پرداخت هزینه به کاربر نمایش داده شود؟

بله امکان فروش پادکست وجود دارد، تنها کافی است که در بخش تنظیمات پادکست تولید شده را به عنوان یک محصول معرفی کنید.

  • آیا قالب یا رنگ بندی خاصی برای پادکست ها وجود دارد؟

بله، به سادگی می توانید قالب پلیر و رنگ مخصوصی را برای پادکست خود معرفی کنید.

  • آیا تنظیم فید یا خوراک برای پادکست موثر است؟

به طور کلی محتوای صوتی، تصویری و متنی نیازمند خوراک وب سایت می باشند، بنابراین باید نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشید.

  • آیا افزونه با قالب وردپرس سازگار است؟

این افزونه پس از نسخه 4/4 به بالا تست شده و مشکلی برای شما به وجود نمی آورد.

نویسنده

مدیر سایت
تلاش می کنیم بهترینها را برایتان دست یافتنی می کنیم! وقتی می بینیم که نیازهای شما با محصولات سایت ما برطرف می شود، بسیار خرسند می شویم. ما پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته از طریق تیکتینگ و چت آنلاین داریم.