شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2353
بازدید: 575

تولید محتوا به عنوان یک ابزار رسانه ای می تواند نقش بسیار مهمی در روند افزایشی رشد سایت ها ایفا کند. تصور کنید در دنیایی زندگی می کنید که خالی از منابع غذایی است. در این صورت چند روزی بیشتر دوام نخواهید آورد. سایت بدون محتوا نیز دقیقا همین گونه است. اگر روزانه به آن محتوا تزریق نشود رفته رفته از بین خواهد رفت و دیگر هیچکس به سراغش نخواهد آمد.

در واقع تولید محتوا چیدمانی از واژه ها و کلمات در کنار یکدیگر است تا مخاطب و مشتری را جذب خود کند. یک محتوای خوب تمامی جوانب نگارش را رعایت کرده و در نهایت یک محتوای شسته و رفته را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد.

تنها راه برقراری ارتباط با مخاطبی که وارد سایت شده تولید محتوا در کنار مدیریت محتوا است. شما هر چقدر هم تلاش کنید، یک سایت بدون محتوا نمی تواند جذابیت لازم و کافی را برای مخاطب داشته باشد. به عبارتی تولید محتوا سبب برقراری ارتباط بین مشتری و سایت شما می شود که در ادامه اعتماد شکل خواهد گرفت.

در کنار همه این موارد بهتر است بدانید که تولید محتوا برای غول موتور جستجو یعنی گوگل بسیار مهم است. روزانه افراد زیادی خبرها و مطالب مورد نظر خود را از گوگل جستجو می کنند. گوگل نیز در این میان سایت های فعال در زمینه تولید محتوا را شناسایی کرده و محتوای مورد نظر کاربر را از میان همان منابع برای او نمایش می دهد. در واقع محتوای مناسب و جامع به گوگل کمک می کند تعداد مخاطبان بیشتری را به سایت شما ارجاع دهد. همین مسئله یعنی جذب مخاطب و در نتیجه مشتری بیشتر که شما به آن دست خواهید یافت. به عبارت دیگر تولید محتوای خوب و مناسب می تواند بر روی سئوی سایت شما نیز تاثیر مثبت بگذارد. برای آگاهی بیشتر درباره سئوی کلاه سیاه بهتر است این مطلب را در پی سی اسکریپت دنبال کنید.

تبلیغات مهم تر است یا تولید محتوا؟

این روزها که فضای تبلیغات همه جا فراگیر شده و سایت های بسیاری بدون پرسیدن نظر مشتری، انواع تبلیغات را در جلوی چشمان همه به نمایش می گذارند، به نظر می رسد این شیوه از جذب مشتری دیگر تا حدودی خسته کننده و قدیمی شده است. دیگر کمتر کسی است که به تبلیغات موجود در سایت ها توجهی کند. در این میان تولید محتوا می تواند به عنوان روشی جدید، بهترین راهکار را برای ارتقا و شناخته شدن کسب و کار اینترنتی شما ارائه می دهد.

به علاوه، مرورگرهای مختلف پلاگین های بستن تبلیغات را در اختیار کاربران قرار می دهند تا آن ها مجبور نباشند تبلیغات اجباری و آن هایی را که جذاب نیستند، مشاهده کنند. از این رو با تولید محتوا، کاربری که به محتوای انتشاریافته در سایت علاقمند است وارد سایت شما شده و به نحوی اعتمادسازی اولیه بین شما و کاربر شکل می گیرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که محتوای خوب می تواند به جذب ترافیک سایت کمک شایان توجهی کند.

کپی برداری ممنوع

نکته دیگری که در هنگام تولید محتوا باید به آن توجه داشت عدم کپی برداری از سایت های رقیب است. سعی کنید خودتان باشید به همان اندازه ناب و منحصر به فرد. در این صورت است که اعتماد مشتری نسبت به شما افزایش خواهد یافت.

درست است که وبسایت حاصل کار گروه های مختلفی از قبیل برنامه نویس، طراح و … است اما خوب است بدانید که تولید محتوا و مدیریت محتوا در آن نقشی پر رنگ ایفا می کند که نتیجه کار شما را به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطب قرار می دهد و سود حاصل از آن نیز به شما باز خواهد گشت.

هدف این بخش از سایت در اختیار گذاشتن پکیج های مناسب با هر حوزه از کسب و کار اینترنتی است. به عنوان مثال، برخی سایت ها مرتبط با گردشگری، رزرو هتل و بلیط هستند و نیاز دارند مشتری را به نحوی با سایت و کسب و کار خود آشنا کنند. از این رو، انتشار روزانه مطلب متناسب با حوزه کاری آن ها می تواند به رشد و رتبه سایت آن ها کمک کند. در این حوزه ما قصد داریم پکیج های گردشگری را به این دسته از عزیزان معرفی کنیم. این پکیج شامل 10 نقطه گردشگری ایران است که با قیمت بسیار مناسب در اختیار این دسته از عزیزان قرار می گیرد.